سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

احداث تصفیه خانه آب شرب در کلانشهرها سیاستی اورژانسی است

فرماندار شهرستان پردیس گفت : احداث تصفیه خانه در کلانشهرها یک سیاستی اورژانسی و مهم در راستاب رفع مشکلات آب و فاضلاب محسوب می‌شود.

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد لزوم مدیریت آب در استان تهران گفت: متولیان حوزه آب و فاضلاب باید به دقت این موضوع را بررسی و با برنامه ریزی درست حوزه آبی پایتخت را برای فاصله گیری از بحران مدیریت کنند.

فرماندار شهرستان پردیس با انتقاد از مصرف آب شرب برای فضای سبز، تصریح کرد: با توجه به جنبه حیاتی استفاده از آب برای فضای سبز، آب شرب با برخورداری از هزینه های زیاد ، نباید بخاطر سوء مدیریت و همچنین سوء استفاده‌های خانگی و سایر موارد در بحث فضای سبز مورد استفاده قرار بگیرد .

حیدری با تاکید بر اینکه جدی گرفتن احداث تصفیه خانه آب شرب در کلانشهر‌ها از سیاست های زیر بنایی و اورژانسی در شهرستانهایی مانند پردیس است ، اضافه کرد : با بارگذاری جمعیت از طریق مسکن مهر باید از هم اکنون به فکر احداث چند تصفیه خانه آب شرب در این شهرستان باشیم .

فرماندار شهرستان پردیس در خاتمه جهت احداث تصفسه خانه های آب شرب نیاز به سرمایه گذاری داریم و به همین خاطر باید سرمایه‌های بخش خصوصی را در این راستا جذب کنیم .

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.