سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی سه پروژه بهداشتی درمانی در مناطق تحت پوشش مرکز بهداشت شرق تهران

رئیس مرکز بهداشت شرق تهران از راه اندازی سه پروژه بهداشتی درمانی در مناطق حاشیه نشین‌ مرکز بهداشت شرق تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر فریدونفر رئیس مرکز بهداشت شرق تهران گفت: در هفته گذشته یک مرکز جامع سلامت و دو پایگاه سلامت در سه محله جنوب شرق تهران راه اندازی شد که خدمات بهداشتی را به جمعیت 32 هزار نفری این مناطق ارایه می دهند. 

وی افزود: در راستای عملیاتی کردن مراقبت‌های اولیه سلامت در مناطق حاشیه نشین، سرشماری و بلوک بندی مناطق مورد نظر از اردیبهشت 93 در سه محدوده مرکز بهداشت شرق تهران شروع شد و برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت گرفت. با پیگیری های انجام شده مرکز جامع سلامت شهید هرندی در منطقه دروازه غار، پایگاه سلامت دکتر رزمی در منطقه ده مسگرآباد و مسعودیه و پایگاه سلامت عودلاجان نیز در منطقه پامنار و ناصرخسرو  راه اندازی شد. 

دکتر فریدونفرعنوان کرد: مرکز جامع سلامت شهیدهرندی (دروازه غار) واقع در منطقه 12 شهرداری با هماهنگی مدیریت و هیات امنای بخش خصوصی درمانگاه اباصالح المهدی(عج) در دو طبقه و 500 مترمربع زیربنا برای ارایه خدمات در نظر گرفته شد و پس از تجهیز و تامین نیروهای کارشناسی( مامایی، بهداشت خانواده، تغذیه و بهداشت روان) رسما مورد بهره برداری قرار گرفت. البته پزشک و دندانپزشک این مرکز توسط درمانگاه مذکور تامین می شود. 

وی در ادامه گفت: پایگاه جامع سلامت دکتر رزمی (ده مسگر آباد و مسعودیه) واقع در منطقه 15 شهرداری نیز با هماهنگی و مشارکت بخش خصوصی درمانگاه امام حسین (ع) راه اندازی شد که با مساحت بیش از 130 مترمربع پس از تجهیز و تأمین نیرو آماده ارایه خدمات به ساکنان منطقه می باشد. 

دکتر فریدونفر خاطرنشان کرد: پایگاه جامع سلامت عودلاجان در منطقه پامنار و ناصرخسرو منطقه 12 شهرداری نیز با هماهنگی و مشارکت با خانه کودک ناصرخسرو در مساحتی حدود 1700 متر مربع برای ارائه خدمات در نظر گرفته شد و بعد از تجهیز و تامین نیرو آماده ارائه خدمت به اهالی می باشد. 



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.