به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ محمد صائبی، سرپرست معاونت فرهنگی شرکت بهره برداری مترو در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در لحظه ورود به نمایشگاه بینالمللی و محیط جشنواره به خاطر تبلیغات از ما تشکر کردند، چون امسال نسبت به سال گذشته عمده تبلیغات جشنواره مد و لباس فجر بر عهده شرکت مترو است.
وی افزود: طی همکاری با مجید قبادی تبلیغات زیادی برای جشنواره صورت گرفت، این تبلیغات در محیط مترو و تلویزیونهای مترو رخ داد و در محل جشنواره هم غرفه داریم تا ارتباط دو سویه شود.
صائبی، بیان کرد: این شعار ماست که مترو ویترین نظام است و اتفاقات نظام اسلامی باید برای مردم نمایان شود. ما تمام تبلیغات از جمله همین جشنواره را در داخل واگنها، ایستگاهها و محیط مترو به طور گسترده داشتهایم.
وی خاطر نشان کرد: لباس فرم برای کارمندان و کارکنان مترو هم مثل بانکها و ارگانهای دیگر در نظر گرفته شده است، چون موضوع مهمی است؛ مترو جزء صنعت است، لباس تعریف شده صنعت مترو هم برای هر پرسنل تهیه شده است.
انتهای پیام./