سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت فرهنگی مترو در جمع خبرنگاران:

بار عمده تبلیغات جشنواره مد و لباس بر دوش مترو بود/ مترو ویترین نظام است

سرپرست معاونت شرکت بهره برداری از مترو ضمن بازدید از غرفه‌های جشنواره مد و لباس گفت: با عمده تبلیغات جشنواره چهارم مد و لباس بر دوش مترو بوده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ محمد صائبی، سرپرست معاونت فرهنگی شرکت بهره برداری مترو در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در لحظه ورود به نمایشگاه بین‌المللی و محیط جشنواره به خاطر تبلیغات از ما تشکر کردند، چون امسال نسبت به سال گذشته عمده تبلیغات جشنواره مد و لباس فجر بر عهده شرکت مترو است. 

وی افزود: طی همکاری با مجید قبادی تبلیغات زیادی برای جشنواره صورت گرفت، این تبلیغات در محیط مترو و تلویزیون‌های مترو رخ داد و در محل جشنواره هم غرفه داریم تا ارتباط دو سویه شود. 

صائبی، بیان کرد: این شعار ماست که مترو ویترین نظام است و اتفاقات نظام اسلامی باید برای مردم نمایان شود. ما تمام تبلیغات از جمله همین جشنواره را در داخل واگن‌ها، ایستگاه‌ها و محیط مترو به طور گسترده داشته‌ایم. 

وی خاطر نشان کرد: لباس فرم برای کارمندان و کارکنان مترو هم مثل بانک‌ها و ارگان‌های دیگر در نظر گرفته شده  است، چون موضوع مهمی است؛ مترو جزء صنعت است، لباس تعریف شده صنعت مترو هم برای هر پرسنل تهیه شده است. 


انتهای پیام./ 
برچسب ها: مترو ، جشنواره ، مد و لباس ، پوشش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.