سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

طبیعت زیبای روستای بیله درق

روستای بیله درق( ویلا دره) روستایی ییلاقی از توابع سرعین است که در فاصله 3 کیلومتری شمال شهر توریستی سرعین قرار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ این روستا با آب و هوای مطبوع و دلپذیر دومین قطب توریستی منطقه سرعین است که به دلیل برخورداری از چمنزارهای پر از گل و گیاه، کندوهای عسل,آبهای معدنی جهت استعمال داخلی و خارجی، دره ای زیبا با درختان سبز,جلوه و جذابیت خاصی به این دهکده بخشیده است.

در طول مسیر رودخانه بیله درق دو آبشار به فاصله 300 متر از یکدیگر وجود دارند که دوستداران طبیعت را به خود جذب می‌کنند. در این روستا مراکز اقامتی، کافه و رستوران‌هایی جهت اقامت گردشگران وجود دارد

این روستا دارای غارهای بزرگ و کوچک است که در دل صخره‌ها و کوه‌ها قرار دارد که هرکدام از آنها دارای جاذبه‌های خاص می‌باشد.

از بین این غارها، غاری با دهانه بزرگ و عریض که از فراز تپه بیله درق نمایان می‌باشد، مکانی طبیعی و مناسب جهت استراحت گردشگران است.

همچنین در امتداد رودخانه بیله درق چندین غارکوچک در دل صخره‌ها و همچنین غاری بزرگ در ادامه مسیر دره که چشمه ای از داخل آن جاری است.

وجود انواع گیاهان و جانواران, آب و هوای خنک و مطبوع ، اماکن اقامتی، تفریحی، رستورانهای پذیرائی، آب معدنی ها، نوع بافت منازل مسکونی، وجود پارکینگ‌ها این دهکده ییلاقی را بسیار زیبا کرده است.

انتهای پیام/ض

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
جای خوبی بود ولی متاسفانه ما مکانی و انتخاب کردیم که چند شب مهمان باشیم ولی فوقالعاده اذیتمون کردن به انواع و اقسام مختلف .... اگه رفتید منزلی و که انتخاب میکنید تا بمونید دقت کنید . ما جایی رفتیم که متاسفانه وقتی بعدا از اهالی روستا پرس و جو کردیم تا اسم اون طرف و میاوردی همه از دستش شاکی بودن . خیلی اذیت شدیم ....
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
بسیار عالی واقعآ جای کار دازد با سرمایه گذاری مناسب میتوان ظمن محافضث از طبیعت روستای بیله درق علاقمندان بسیازی را دعوت کرب