سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقی پور در ادامه جلسه علنی شورای شهر مطرح کرد؛

نصب دکل بر روی پست‌های برق باید متوقف شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه علیر غم پیگیری‌های کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر، نصب دکل‌ها بر روی پست‌های اداره برق متوقف نشده است.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به توقف نصب دکل‌ بر روی پست‌های برق، اظهار کرد: ما علاقه‌ای نداشتیم که این مسئله را در جلسه علنی شورای شهر مطرح کنیم و در این خصوص تذکر دهیم اما علی رغم اینکه حافظی رئیس کمیسیون سلامت، دو ماه پیش در کمیسیون سلامت و محیط زیست این مسئله را به مسئولان شرکت برق اطلاع دادند اما مسئولان این شرکت علی‌رغم قول و وعده‌های خود نه تنها هنوز هیچ کاری نکرده‌اند بلکه به این معضل اضافه شده و این امر تداوم دارد.

وی در ادامه افزود: این کابل کشی‌ها هیچ کاربردی در بحث برق رسانی به نقاط تهران ندارد و اصلا مرتبط با ماموریت‌های اداره برق نیست.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در چهار منطقه از تهران این کابل کشی‌ها صورت گرفته است، افزود: این کار باید متوقف شود تا از بروز چنین اتفاقی در سایر مناطق نیز جلوگیری به عمل آید.

تقی پور در خصوص انتخابات شورایاری‌ها نیز گفت: آنچه در جریان انتخابات شورایاری‌ها به عنوان رد صلاحیت بیان شده است، نتایجی است که از سوی هیئت اجرایی به داوطلبان اعلام شده است و نکته‌ قابل توجه این است که این رد صلاحیت‌ها به نوعی به دلیل نقص سوابق و عدم احراز شرایط لازم از سوی داوطلبان بوده است.

سخنگوی شورای شهر با بیان اینکه این امر طبیعی است، تصریح کرد: درصد زیادی از این نواقص پرونده مربوط به بحث سکونت متقاضیان شرکت در انتخابات شورایاری‌ها بوده است که بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.