سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه علنی شورای شهر بررسی شد؛

مختاباد:چه کسی مسئول توضیح سقوط هلی کوپتر دربند است؟

عضو شورای شهر تهران گفت: چه ارگانی مسئول سقوط هلی کوپتر چند روز گذشته ارتفاعات دربند است؟

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ مختاباد عضو شورای شهر در ادامه جلسه علنی صبح امروز در تذکر نخست خود با اشاره به سقوط هلیکوپتر اظهار کرد: متاسفانه چند روز گذشته شاهد سقوط هلیکوپتر در ارتفاعات دربند بودیم که بر اثر این حادثه، چندین خانواده عزادار شدند و هیچ کس تا به الان در این خصوص پاسخی نداده است.

وی ادامه داد: چرا باید شاهد چنین اتفاقاتی باشیم و اگر این هلی کوپتر در منطقه مسکونی سقوط می‌کرد، به مراتب حادثه فاجعه بار تر بود و باید شخص یا ارگانی در این خصوص پاسخگو باشد.

*ابهام تهمت میلیاردی به نامزد شورای شهر از سوی وزیر کشور شفاف شود

مختاباد در تذکر دوم خود خطاب به وزیر کشور اظهار کرد: رحمانی فضلی وزیر کشور چند روز گذشته درخصوص یکی از نامزد‌های شورای شهر اظهاراتی داشته‌اند که این شخص دو میلیارد برای نامزدی در شورای شهر خرج کرده است و وقتی از او در این مورد سوال پرسیده شده، در پاسخ گفت که دوستانم این خرج را کرده‌اند.

مختاباد ادامه داد: باید در این مسئله شفاف سازی شود؛چرا که این تهمت به اعضای شورای شهر است و اگر این مسئله روشن نشود، وزیر کشور بعدی 5 نفر دیگر را مورد اتهام قرار می‌دهد.

مختاباد عنوان کرد: امیدوارم هرچه زودتر این مسئله از سوی شخص مربوطه شفاف شود.

*مختاباد: چرا مانع برگزاری کنسرت می‌شوید

عضو شورای شهر درادامه تذکرات خود به عدم برگزاری برخی کنسرت‌ها اشاره کرد و گفت: این کنسرت‌هایی که در شهر برگزار می‌شود، برای شهروندان است و چرا اشخاصی مانع برگزاری کنسرت می‌شوند.

وی ادامه داد: از سال‌های گذشته هنر و فرهنگ با اخلاق و دیانت همراه بوده و در این چند سال انقلاب نیز هنرمندان برجسته‌ترین کارها را با تلفیق هنر به جامعه ارائه داده‌اند و انتظار نمی‌رود که اشخاصی مانع برگزاری کنسرت شوند.

مختاباد افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هیچ تفکری در تاریخ ثبت نمی‌شود مگر با هنر.

وی در ادامه با انتقاد از عدم برگزاری کنسرت تصریح کرد: هنرمندان قانونا اجازه دارند کنسرت در شهر برگزار کنند چرا چند نفر بر اساس تصمیم گیری نادرست، مانع برگزاری چنین کنسرت‌هایی می‌شوند؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان خواستار حمایت سازمان‌های مربوطه شد و گفت: از وزارت ارشاد و دیگر سازمان‌های مربوطه که مسئول اجرای کنسرت هستند، تقاضا دارم که به این مسئله رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جلسه ، شورا ، هلیکوپتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.