سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خاکباز :تورنمنت بين المللي قطر اثرات سازنده اي براي اسکواش ايران دارد

سرپرست اعزامي به مسابقات بين المللي جوانان به کشور قطر، شرکت ايران در مسابقات رنکينگ دارت بين المللي را برای آينده نوجوانان و جوانان اعزامی بسيار مفيد دانست.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛مازيار خاکباز رييس هيات اسکواش استان مرکزي که به عنوان سرپرست توسط رييس فدراسيون کشورمان به اين رقابت ها اعزام گرديد ضمن رضايت از اقدامات صورت گرفته در رده های پايه توسط فدراسيون مسابقات قطر را بسيار سازنده و  بخصوص بدليل اينکه بعضي از بازيکنان در کنار ملي پوشان اعزام شده بودند و براي نخستين بار حضور در رقابت هاي سنگسن بين المللي را تجربه مي کردند را يک تحول و خودباوري را در بازيکنان جديد بوجود مي آورد.

وي شرايط روحي و جسماني بازيکنان را خوب توصيف کرد و اظهار اميدواري کرد با نکاتي که مربيان تيم به بازيکنان گوشزد کرده اند ورزشکاران بهترين عملکرد را داشته باشند.

 عطش بازيکنان براي کسب مدال از اين آوردگاه ستودني است وي تنها مشکل را بعد مسافت لين هتل و سالن مسابقات دانست که به برگزارکننندگان اين موضوع انتقال داده شده است.

خاکباز در ادامه اظهارات خود از نظم و انضباط حاکم بر کاروان ايران که توسط مربيان تيم سنايي و ضياالديني بوجود آمده است قدرداني کرد ،و براي فرزندان غيور ايران در ادامه آرزوي افتخارآفريني هاي بزرگ را نمود.


انتهای پیام/
برچسب ها: سرپرست ، اعزام ، اسکواش ، قطر ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.