سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در منطقه 3 صورت گرفت؛

تقدیر از نظرات برتر جشنواره محلی شکوفا در منطقه 3

در مراسم اختتامیه جشنواره محلی شکوفا با موضوع بازی‌های رایانه‌ای، از نظرات برتر کانون‌های 7 گانه تقدیر شد.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 در مراسم اختتامیه جشنواره شکوفا با اشاره به مشارکت چشمگیر شهروندان در این جشنواره، اظهار کرد: با برنامه ریزی مناسب و مشارکت شهروندان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی می‌توان آینده‌ای روشن در حوزه فناوری داشت.

وی افزود: این مشارکت تبعات و اثرات شگرفی را برای نسل امروز و آینده دارد، البته این امر با مشارکت آگاهانه شهروندان ایجاد می‌شود.

پیرهادی گفت: هفت کانون در بحث شکوفا در حوزه‌های گرافیک، وبلاگ نویسی، دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای به شهروندان خدمات رسانی می‌کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 ادامه داد: برنامه نویسان رایانه‌ای در کشور کارهایی منحصر به فرد انجام می‌دهند، این افراد به دلیل هوش بالای خود پیشرفت‌های چشمگیری را در زمینه فناوری اطلاعات خلق می‌کنند، همچنین بازی‌های یارانه‌ای هدفمند و با برنامه پیش می‌روند و این امر با مشارکت فعال و آگاهانه و مستمر شهروندان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در بسیاری از کشورهای توسعه یافته شهروندان مشارکت خوبی با مدیریت شهری دارند.

پیر هادی با اشاره به فرهنگ سازی شبکه‌های اجتماعی و مجازی گفت: فرهنگ سازی استفاده درست از این رسانه‌ها بر عهده والدین و مسئولان است.

گفتنی است؛ در پایان این نشست، به نفرات برتر مسابقات بازی‌های رایانه‌ای لوح تقدیر و جام اهدا شد و در حال حاضر مجموعه آرش میر اسماعیلی و قمر بنی هاشم به صورت پایلوت برای استفاده علاقه مندان به بازی‌های رایانه‌ای راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.