سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امامی در تذکر شفاهی؛

دستیابی به توافق باید به صورت یک‌مرحله‌ای و با رفع کامل تحریم‌ها باشد/ضرورت توجه به وضعیت معیشتی خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا گفت: رئیس‌جمهور تنها به گزارشات اکتفا نکند و همچنان که با خانواده‌های شهدا و جانبازان دیدار دارد با لایه‌های ضعیف مردم نیز نشست برگزار کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در تذکری شفاهی خود در نوبت عصر امروز (دوشنبه 11 اسفند) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ابتدا به تیم مذاکره کننده هسته‌ای خداقوت می‌گویم، گفت: مذاکرات وارد مرحله جدید شده و اراده سیاسی بر آن است که مذاکرات نتیجه‌بخش باشد. امید است تیم مذاکره‌کننده که از حمایت مقام معظم رهبری و قوای سه‌گانه و ملت شریف ایران برخوردار است، با اقتدار از منافع نظام به ویژه حقوق هسته‌ای پاسداری و حفاظت کند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا تصریح کرد: دستیابی به توافق باید به صورت یک‌مرحله‌ای و با رفع کامل و یک‌جای تحریم‌ها همراه باشد.

امامی در تذکری خطاب به رئیس‌جمهور بیان داشت: از اقتصاد سیاسی پرهیز کنید و به دنبال اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی کشور باشید که انجام این مهم،‌ حضور دولت را در اقتصاد کمرنگ و به پررنگ‌شدن حضور مردم می‌انجامد.

وی گفت: در صورتی اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود که تلاش شود بهره‌وری افزایش و درآمد عمومی رشد یابد که انجام این مهم باعث بی‌تاثیر شدن تهدیدها و تحریم‌ها می‌شود.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا اظهار داشت: رئیس‌جمهور به خانوارهای مردم نزدیک شود و تنها به گزارشات اکتفا نکند و همچنان که با خانواده‌های شهدا و جانبازان دیدار دارد با لایه‌های ضعیف مردم نیز نشست برگزار کند. امروز خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی و همچنین حقوق‌بگیران تامین اجتماعی و بازنشستگان در معیشت خود دچار مشکل هستند و فرهنگیان نیز به حقوق ناعادلانه معترضند.

امامی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: باید این وزارتخانه رسیدگی‌های لازم را درخصوص تعیین تکلیف جذب مربیان پیش‌دبستانی به‌عمل آورد و همچنین وزیر راه و شهرسازی به آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن گرگان- مشهد رسیدگی کند، چرا که این موضوع در سفر رئیس‌جمهور به این استان مطرح شد و وزیر راه قول داد تا 2 ماه آینده کارهای اجرایی این موضوع انجام شود.

پایان پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.