سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوری در تذکر شفاهی؛

مؤسسات مالی بدون مجوز مضرتر از تحریم‌های غربی هستند/ دولت باید این حوزه را ساماندهی کند

نماینده مردم سلسله و دلفان با بیان اینکه صدور مجوزات مالی و اعتباری بدون مجوز بدترین نوع هرج و مرج در امور مالی کشور بوده و ضربه آن از ضربه تحریم‌ هم بیشتر است، گفت: رئیس‌جمهور باید دستور بدهد تا این حوزه ساماندهی شود و اگر دانه‌درشت‌ها پشت این موضوعات سنگر گرفته‌اند اسامی‌شان به مردم اعلام شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الله سوری نماینده مردم سلسله و دلفان در تذکری شفاهی خود صحن علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه 11 اسفند) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعاً مسئولان مربوطه باید شخصی که حدود 2 میلیارد تومان برای ورود به شوراهای شهر و روستایی هزینه کرده است، به مردم معرفی و با این مجرم برخورد لازم انجام شود، گفت: تا مردم شناخت بیشتری از افراد داشته باشند و در جریان امور قرار بگیرند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در تذکری خطاب به وزیر صنعت بیان داشت: مردم در مناطق محروم به ما مراجعه کرده و می‌گویند توان خرید نان سنگگ 800 و 1000 تومانی ندارند، از طریف دیگر در شرایط کنونی یارانه سرمایه‌داران به دلایل سیاسی و انتخاباتی حذف نمی‌شود، اما از جهت دیگر نان گران شده و عده‌ای از مسئولان محترم چون پول و ثروت دارند، غذاهایشان نیاز به نان ندارد.

وی در تذکری خطاب به وزیر نیرو اظهار داشت: وزیر نیرو به طور مرتب در رسانه‌ها اعلام می‌کند که کشور دچار کم‌آبی است،‌ ولی در عمل این افراد به جای کار کارشناسی به دنبال مسائل سیاسی هستند و تنها به مناطقی به خاطر نفوذ در بدنه اجرایی تمرکز دارند. این در حالی است که همه ملت ایران شهروند بوده و نیاز به اجرای عدالت دارند.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: صدور مجوزات مالی و اعتباری بدون مجوز بدترین نوع هرج و مرج در امور مالی کشور بوده و ضربه آن از ضربه تحریم‌ هم بیشتر است، از این‌رو رئیس‌جمهور باید دستور بدهد تا این حوزه ساماندهی شود و اگر دانه‌درشت‌ها پشت این موضوعات سنگر گرفته‌اند اسامی‌شان به مردم اعلام شود.

سوری خاطرنشان کرد: همچنین انتظار داریم دادستان محترم به‌عنوان مدعی‌العموم ورود کند تا شاهد قانون‌شکنی آشکار و اجز مسئولان بانک مرکزی نباشیم.

پایان پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.