سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دالیچ: کارسختی در مقابل تیم صدرنشین لیگ برتری خواهیم داشت

سرمربی تیم العین امارات گفت: به نظرم کار سختی در مقابل تیم نفت تهران خواهیم داشت چرا که این تیم در صدر لیگ برتر قرار دارد و دارای قدرت بالایی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران زلاتکو دالیچ در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل نفت تهران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به ایران آمدیم تا یک بازی خوب و قابل قبولی انجام دهیم و نتیجه این دیدار را کسب کنیم  از طرفی دیگر تساوی هم می توانند برای ما خوب باشد.

وی بیان کرد: انتظار داریم که حریف سرسختی داشته باشیم و می‌دانیم حریف ما صدرنشین لیگ ایران است به همین جهت هم ما و هم تیم نفت در صدد هستیم تا نتیجه بازی را جبران کنیم. ما در بازی مساوی کردیم ولی نفت تهران بازی اول خود را باخته است و تلاش می کنیم تا نتیجه خوب بگیریم تا وضعیتمان بهتر شود.

سرمربی تیم العین امارات عنوان کرد: آماده سازی طولانی داشتیم چون تعداد زیادی بازیکن مصدوم داشتیم اما مهم ترین نکته این است که در این باز عمر عبدالرحمان حضور دارد و با توجه به تمرینات خوبی که شروع کرده است امیدواریم بتوانیم پیروز میدان باشیم چرا که من به تیمم و بازیکنانی که دارم اعتماد کامل دارم.

وی افزود: در یک برهه زمانی مهم هستیم، یک بازی سخت را 2روز قبل انجام دادیم و باید بگویم که من به بازی فکر می کنم و در کل کار ما در مقابل تیم نفت تهران سخت خواهد بو.د اما امیدوارم بتوانیم نتیجه این دیدار را کسب کنیم و در حال حاضر نیز این تیم از تیم های سپاهان، فولاد، استقلال که تیم‌های خوبی لیگ ایران هستند بالاتر قرار دارد و این مسئله نشان می‌دهد که تیم نفت تهران از قدرت بسیار بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: لیگ ، برتری ، صدرنشین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.