سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطمئن باشید مقابل حاشیه ها می ایستم

صیاد: اگر تخلفی در لیگ تکواندو بانوان باشد، حتما رسیدگی می کنیم

دبیر فدراسیون تکواندو می گوید: اگر تخلف در لیگ تکواندو بانوان اثبات شود حتما با آن برخورد خواهیم کرد.

علیرضا صیاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره اتفاقات رخ داده در لیگ تکواندو بانوان عنوان کرد: من فعلا چیزی در مورد تخافات نشنیده ام و یک گزارش کلی درباره برگزاری مسابقات دریافت کرده ام. مطمئن باشید اگر تخلفی صورت گرفته باشد حتما به آن رسیدگی می کنم.

وی ادامه داد: تمام سعی من این است که در فدراسیون تکواندو مثمرثمر باشم بنابراین اجازه نمی دهم تکواندو وارد حاشیه شود و با آن برخورد خواهم کرد.

دبیر فدراسیون تکواندو درباره استفاده یکی از تکواندوکاران از سنسورهای غیرمجاز در لیگ تکواندو بانوان گفت: نامه شکایتی در این مورد بدست من و یا کمیته انضباطی نرسیده و اگر این اتفاق رخ دهد علاوه بر رسیدگی حتما اطلاع رسانی خواهم کرد.

وی یادآور شد: اگر اعتراضی در لیگ صورت گیرد، نمایندگان کمیته قضایی لیگ حین مسابقات به آن رسیدگی می کنند اما در صورت ادامه بحث و تجدید نظر در ان کار به کمیته انضباطی فدراسیون می کشد. تا این لحظه هم هنوز نامه و یا شکایتی از سوی کمیته فنی و داوران لیگ بدست من نرسیده است.

صیاد درباره عملکرد هوگوها و سنسورهای الکترونیکی گفت: هر شرکت سازنده هوگوهای الکترونکی جوراب های مخصوص به خود را تولید می کنند که براساس نظر کارشناسان این سنسورها دخالت مستقیم در نتیجه بازیها ندارند.

او در پایان از انتخاب فدراسیون تکواندو در بین فدراسیون های برتر سال 93 خبر داد و افزود: از سوی کارشناسان وزارت انتخاب بهترین فدراسیون و مدیر برتر به من تبریک گفته شد، در حالیکه این موضوع قبلا از سوی رسانه ها اعلام شده بود اما من از خود وزارتی ها این مورد را شنیدم که جای خوشحالی دارد و انگیزه ما را برای ادامه کار و فعالیت بهتر، دو چندان می کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.