سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیدافقهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران پیشنهاد داد

لزوم تاسیس دبیرخانه‌ برای پاسخگویی به سوالات جوانان پیرامون نامه رهبری

کارشناس مسائل سیاسی گفت: قطعا از طرف جوانان جهان سوال‌هایی مبنی بر این پیام داشته و نامه‌های خود را برای بیت ایشان ارسال خواهند کرد و در اینجا لازم است کمیته یا دبیرخانه‌ای مبنی بر همین امر برای پاسخگویی به سوالات جوانان ایجاد شود.

"سیدهادی سیدافقهی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه همه ما در قبال پیگیری نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا وظیفه داریم، اظهارداشت: NGOها و نهادهای مردمی بیشترین فضا را برای کار روی این مسئله دارند و باید با استفاده از فضای سایبری و ارتباطات خود در کشورهای اروپایی به تبیین مبانی اسلامی برای جوانان بپردازند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه گمان می‌کنم که رهبرمعظم انقلاب تنها به انتشار همین نامه اکتفا نکرده و مجدد نامه‌هایی را خطاب به جوانان جهان ارسال کنند، تصریح کرد: قطعا از طرف جوانان جهان سوال‌هایی مبنی بر این پیام داشته و نامه‌های خود را برای بیت ایشان ارسال خواهند کرد و در اینجا لازم است کمیته یا دبیرخانه‌ای مبنی بر همین امر برای پاسخگویی به سوالات جوانان ایجاد شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمرکز تنها بر رایزن‌ها و سفرای ما در خارج از کشور که وظایف محدود دارند، درست نیست. بلکه از هر امکاناتی همچون مساجد،انجمن‌ها و مراکز تحقیقاتی و رسانه‌های آزاد برای نشر این پیام تاریخی باید کمک گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: سیداقهی ، نامه ، رهبری ، انتشار ، سفرا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.