سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

یاسوج فردا میزبان همایش ملی نابرابری های سلامت است

رییس مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: نخستین همایش کشوری عوامل اجتماعی و نابرابری های سلامت در قالب 12محور روزهای 12تا 14 اسفند ماه جاری در یاسوج برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ؛ رحیم استوار افزود: نقش و تاثیر عوامل اجتماعی از جمله فرهنگ، آموزش، قانون، اقتصاد و اشتغال در حوزه سلامت از مهمترین محورهای این همایش سه روزه است.
وی نقش عوامل دیگر شامل جمعیت، محیط، نظام ارایه خدمات،حمل و نقل، توسعه وسرمایه های اجتماعی بر روی نابرابری های حوزه سلامت را از سایر شاخص های مهم این همایش ملی اعلام کرد.
استوار اظهار کرد: در این همایش سه روزه سخنرانان در قالب پانل های تخصصی به بررسی هر یک از این عوامل دخیل در حوزه سلامت و بهداشت عمومی جامعه خواهند پرداخت.
وی با بیان اینکه بیش از 70درصد بخش سلامت مربوط به همکاری ها و مشارکت سایر حوزه های اجتماعی است، افزود: یکی از اهداف اساسی این همایش همکاری و هماهنگی بیشتر بین بخشی و بررسی چالش ها و موانع فرارو در این راستا است.
وی با بیان اینکه 500 مقاله تاکنون به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، افزود: 305 مورد از این تعداد پس از پایش و بررسی نهایی از سوی داوران و کمیته علمی همایش تایید شدند.
استوار از حضور برخی شخصیت های علمی، اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این همایش ملی خبر داد.
انتهای پیام/ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.