سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«خسرو نقیبی»‌ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سال 94 از نظر فروش و گیشه معقول خواهد بود/ به نظر هیات داوران فجر نمی‌شود استناد کرد

منتقد سینما گفت: با افزایش تعداد فیلم‌های متوسط در محصولات سینمایی سال 93 می‌توان انتظار فروش معقول را از گیشه سال 94 داشت.

خسرو نقیبی منتقد سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم‌های متوسط در میان محصولات سینمایی سال 93 افزایش داشته است اما فیلم شاهکار و ضعیف نداشتیم.

وی در ادامه بیان کرد: وقتی چنین وضعیتی در سینما ایجاد می شود و فیلم‌های متوسط افزایش می‌یابد می‌توان انتظار گیشه فروش معقول را از سینمای سال 94 داشت یعنی فروش خیلی بالا و خیلی پایین نداریم و یکدست در تمام طول سال به فروش معقول می‌توان رسید.

منتقد سینما با اشاره به فیلم‌های مورد پسند خود بیان کرد: فیلم‌های "در دنیای تو ساعت چند است؟"، "مرگ ماهی"، "خانه دختر" و "چاقی" فیلم‌هایی بود که من پسندیدم، اما شکل و شمایل تقسیم جوایز جشنواره مورد پسند است.

وی افزود: فیلم‌های خوب بخش نگاه نو در بخش سودای سیمرغ جایی نداشتند و درمورد فیلم "مرگ ماهی" روح اله حجازی و "خانه دختر" شهرام شاه حسینی جفا شد، اما رأی هیأت داوران جشنواره فجر، خیلی قابل استناد نیست و نمی‌توان با رأی آنها درمورد فیلم‌ها قضاوت کرد، فیلم‌ها در طول سال نتیجه خود را پس می‌دهند و میزان استقبال خوب و بد بودن فیلم‌ها را مشخص می‌کند.

وی در خصوص تأثیر عملکرد  سازمان سینمایی بر کیفیت فیلم‌ها اظهار داشت: عملکرد سازمان سینمایی ارتباطی به کیفیت فیلم‌ها ندارد. در یک سال فیلمسازان خیلی خوب فیلم می‌سازند و این هیچ ربطی به عملکرد سازمان ندارد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.