سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوریان پس از تساوی یک بر یک تیم نفت تهران مقابل العین امارات؛

فرصت شکست العین را داشتیم/حریف در لاک دفاعی رفت

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازیکنانم تلاش حساب شده ای داشتند و خوشبختانه فرصت گلزنی را از حریف می گرفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،علیرضا منصوریان در نشست خبری با تبریک  به العین گفت:جالب است که  العین بخوبی توانست سبک بازی متفاوتی را از فوتبال  امارات به نمایش بگذارد. العین موقعیت‌های بیشتری در نیمه اول داشت .

وی با اشاره به اینکه نفت فرصت شکست حریف را می توانست داشته باشد اظهار داشت:العین در نیمه دوم در لاک دفاعی بود و این تساوی برایشان غنیمت بحساب می آید.به نظرم کیفیت بازی خیلی بالا بود و ما می توانستیم آنها را شکست دهیم اما العین خوش شانس تر بود.

وی  ضمن قدردانی از بازیکنان نفت ادامه داد: شاگردانم در هر دو نیمه خوب بودند و هر آنچه را خواستم اجرا کردند و در نیمه دوم بیشتر . به بازیکنان تیم خودم و کادر فنی و کادر پزشکی و تدارکات خسته نباشید می‌گویم.ما در روند حرکتی بازی تقریبا می شد به گل برسیم.البته منظورم داوری نیست.

وی در ادامه  درباره  پنالتی که برای حریف اماراتی گرفته شد اظهار داشت:در مورد داوری نظری ندارم اما می شد که پنالتی گرفته نشود.گرچه فرصت گل های بیشتر  حتی در حد یک گل از ما گرفته شد.

سرمربی نفت ادامه داد:در لیگ آسیا بهترین ها حضور دارند و ما 4 تیم از ایران باید قدر موقعیت هایمان را بدانیم و ارزش آن را برای بازیکنان شرح دهیم. نظم و تاکتیک اصل اول اتحاد تیمی و رمز موفقیت هاست. طبیعی است که سطح مسابقات بالا می‌رود.

وی با اشاره به حضور مهدی رحمتی در جایگاه هواداران گفت:از تمام مسئولان تشکر می‌کنم که با حضور خود در ورزشگاه باعث دلگرمی ما شدند.امروز تماشاگران با حضور در ورزشگاه از ما حمایت کردند و فکر نمی کنم ورزشگاه خالی به نظر آمده باشد. البته بازی پرسپولیس هم امروز بوده و این تیم هم هواداران خود را دارد.

سرمربی تیم فوتبال العین: از مساوی با تیم نفت در تهران راضی هستم

زلاتکو دالیچ  در شروع این نشست گفت: از نتیجه مسابقه راضی هستم البته این مسابقه دو نیمه متفاوت داشت.دروازه‌بان نفت فرصت‌های خوبی را از ما گرفت.

وی افزود: می‌دانستیم نقاط قوت تیم نفت روی ضربات آزاد و کرنر است.البته در صحنه‌ای که نفت گل زد ما تمرکز لازم را نداشتیم.

سرمربی العین بااشاره به مصدومیت عبدالرحمان اعلام امیدواری کرد که وی هر چه زودتر به شرایط ایده آل برگردد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.