سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دخیا وجود مشکل با فن خال را تکذیب کرد

دیوید دخیا دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد وجود هر گونه مشکلی با لوییس فن خال سرمربی هلندی این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت ماجرای طولانی شدن مذاکرات سران باشگاه منچستریونایتد با دیوید دخیا دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ موجب شد بسیاری تصور کنند او با لوییس فن خال سرمربی هلندی دچار مشکل شده و این دو نمی‌توانند با یکدیگر به تفاهم لازم دست یابند در چنین شرایطی شایعاتی پیرامون پیوستن دخیا به رئال مادرید شنیده می‌شود اما وی اطمینان داد هیچ مشکلی با لوییس فن خال نداشته و به زودی قراردادش با یونایتد تمدید خواهد شد.

دخیا گفت: هر دو ما می‌خواهیم بهترین تلاشمان را برای تیم به نمایش بگذاریم و اخباری که راجع به بروز اختلاف میان ما شنیده می‌شود همگی دروغ هستند.

لازم به ذکر است قرارداد دخیا در پایان فصل به اتمام می‌رسد و هواداران انتظار دارند تمدید قرارداد این دروازه‌بان اسپانیایی در اولویت قرار داشته باشد.

دخیا گفت: فکر می‌کنم بهترین دوران بازی حرفه‌ایم را همراه یونایتد پشت سرگذاشتم از حضور نزد شیاطین سرخ لذت بردم و قصد دارم به این همراهی ادامه دهم. اطمینان دارم در آینده پیشرفت بیشتری کنم.

فن خال قصد دارد بر تمدید چند قرارداد بازیکنان فعلی در تابستان آینده حداقل 7 بازیکن جدید دیگر نیز به ترکیب تیم اضافه کند.

پل اسکولز: یونایتد بالاخره در مسیر پیشرفت قرار گرفت

پل اسکولز اسطوره سابق باشگاه یونایتد که اغلب عملکرد لوییس فن خال را مورد انتقاد قرار می‌داد این بار به تمجید از روند پیشرفت این تیم پرداخت و گفت: فکر می‌کنم بالاخره یونایتد در مسیر پیشرفت قرار گرفته باشد. بازیهای چند هفته‌ این مطلب را ثابت می‌کند البته باید شکست مقابل سوانسی را فاکتور بگیریم هر چند در آن دیدار هم شاگردان فن خال بهتر بازی کردند. قرار گرفتن وین رونی و روبین فن پرسی در خط حمله یک انتخاب درست از سوی فن خال بود که تعداد گلهای به ثمر رسیده بازتاب مثبت آن را به خوبی نشان داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دخیا ، فن خال ، اسکولز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.