سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رامهرمزی:

وزنه برداران بومی ملی حفاری آینده درخشانی دارند/نیروی زمینی و عقاب نیروی هوایی تیم‌های برجسته‌ای هستند.

سرمربی تیم و زنه برداری ملی حفاری گفت: در لیگ جوانان از وزنه بردارانی استفاده کرده‌ایم که صاحب نام نیستند اما آینده درخشانی را برای آنها پیش بینی می‌کنیم.

فراز رامهرمزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بر خلاف سال‌های گذشته که از وزنه برداران غیر بومی استفاده می‌کردیم امسال ورزشکاران بومی را برای تیم جوانان جذب کردیم که مطمئن هستم آینده درخشانی دارند. وی ادامه داد: تیم جوانان ملی و حفاری وضعیت خوبی دارد و برای رقابت فینال مصدوم و محرومی نداریم و اکنون در اردو تمرینات خوبی را انجام می‌دهیم. 
 
وی افزود: با توجه به اینکه شاخص‌ترین وزنه بردار ما علیرضا دهقان است و بقیه تجربه زیادی ندارند از نتایجی که تا کنون به دست آوردیم راضی هستیم. بر اساس امتیازات در حال حاضر مقام سوم را به دست آوردیم و اگر در فینال هم بتوانیم همین نتایج را کسب کنیم بسیار راضی کننده است. 

رامهرمزی در پایان خاطر نشان کرد: تیم‌های نیروی زمینی و عقاب هوایی تیم‌های برجسته‌ای هستند و از وزنه برداران شاخصی نیز بهره‌ می‌ببرند اما، ما فقط تیم بزرگسالانمان قوی است اما با این وجود از نتایج به دست آمده بسیار راضی هستم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.