سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با موافقت نمایندگان؛

منابع فروشی اراضی مسیل‌ها در طرح‌های حفاظت و سامان‌دهی رودخانه‌ها هزینه می‌شود

با تصویب مجلس مبلغ یکصد هزار و 800 میلیارد ریال جهت تکمیل طرح‌های حفاظت و ساماندهی رودخانه‌ها، آزادسازی و پرداخت خسارت بابت تصرفات وزارت نیرو و اعیانی‌های مزاحم و یا اراضی موردنیاز وزارت نیرو جهت اصلاح مسیر رودخانه‌های‌‌ همان شهر در اختیار این وزارتخانه قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز شنبه 9 اسفند در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 94 بند الحاقی 1 تبصره 3 را به تصویب رساندند.
 
براین اساس؛ به وزارت نیرو اجازه داده می‌شود تا اراضی مسیل‌های ناشی از عوامل طبیعی و غیر‌طبیعی که به صورت متروکه در محدوده خدمات شهری به جا مانده است و امکان وقوع سیلاب در آن‌ها وجود ندارد را از طریق مزایده عمومی به فروش رسانده و درآمد حاصل از فروش این اراضی را به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز کند.  
 
مبلغ یکهزار و هشتصد میلیارد ریال از محل ردیف ۱۳۹ – ۵۳۰۰۰۰ متناسب با وصولی جهت تکمیل طرح‌های حفاظت و ساماندهی رودخانه‌ها، آزادسازی و پرداخت خسارت بابت تصرفات وزارت نیرو و  اعیانی‌های مزاحم و یا اراضی مورد نیاز وزارت نیرو جهت اصلاح مسیر رودخانه‌های‌‌ همان شهر در اختیار این وزارتخانه قرار می‌گیرد.  
 
آیین‌نامه اجرائی این بند توسط وزارت نیرو تهیه می‌شود و به تصویب هیئت وزیران می‌رسد.  

انتهای پیام/
برچسب ها: صحن ، علنی ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.