سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام و المسلمین تهامی خبرداد

مسابقات سراسری قرآن فردا با حضور رئیس دستگاه قضا و معاون فرهنگی قوه قضاییه برگزار می‌شود

معاون فرهنگی دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه از برگزاری دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فردا با حضور رئیس دستگاه قضا و معاون فرهنگی قوه قضاییه خبرداد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی تهامی در دومین دوره مسابقات قرآنی دستگاه قضا ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه گفت: در این دوره از مسابقات قرآن تفاوتی وجود داشت و آن این که سال گذشته این مسابقات ویژه برادران بود و امسال علاوه بر آن‌ها خواهران نیز حضور دارند.  
 
وی دامه داد: در سال آینده علاوه بر خانم‌ها و آقایان فرزندان پرسنل دستگاه قضا نیز به این مسابقات خواهند پیوست.
 
معاون فرهنگی دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه تصریح کرد: امید است این مسابقات زمینه ترویج، توسعه و تعمیق فضای معنوی فرهنگی بر پایه علوم قرآنی را در پی داشته باشد.  
 
حجت‌الاسلام تهامی افزود: امید است این مسابقات وسیله ارتقای سطح اطلاعات قرآنی همکاران را فراهم کند.
 
وی اظهار داشت: انس با قرآن یکی از اولویت‌های سه گانه معاونت فرهنگی قوه قضاییه در بحث قرآن، نماز و اخلاق است و فعالیت‌های قرآنی انحصار به مسابقات ندارد.
 
معاون فرهنگی دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه ادامه داد: بحث قرآن در خانواده یک سال است که آغاز شده و فردا از استان‌هایی که بیشترین شرکت کنندگان قرآنی را دارند با حضور رئیس دستگاه قضا تجلیل خواهند شد.  چرا که از اهداف این مسابقات شناسایی استعدادهای قرآنی و برنامه‌ریزی برای سطح علمی همکاران ما در قوه قضاییه است.  
 
وی تصریح کرد: همزمان با این مسابقات شاهد نشست معاونین فرهنگی قوه قضاییه در سطح کشور در این مکان هستیم که قرار است در این جلسات بحث قرآن در خانواده کارکنان دستگاه قضایی در سال 94 انجام شود.  
 
معاون فرهنگی دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه ادامه داد: این مسابقات فقط برد دارد و برد زمانی شروع می‌شود که انسان انس با قرآن را آغاز کند و این مسابقات براساس روال کار، داوری می‌شود و به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌گردد.  
 
شایان ذکر است؛ دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور رئیس دستگاه قضا و معاون فرهنگی قوه قضاییه فردا ساعت 9 و30 صبح برگزار می‌شود.
  
انتهای پیام/

برچسب ها: مسابقه ، قرآن ، معاون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.