سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قتل رهبر مخالفان روسیه در مسکو+ تصاویر

بوریس نمتسوف ، معاون اسبق نخست وزیر روسیه و رهبر مخالفان روسیه اواخر روز جمعه به ضرب چهار گلوله به قتل رسید .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از اسپوتنیک ؛ بوریس نمتسوف ، معاون اسبق نخست وزیر روسیه اواخر روز جمعه به ضرب چهار گلوله به قتل رسید . وی در ساعات انتهایی روز گذشته ( جمعه ) در حالی که در خیابان راه میرفت از سوی خودرویی ناشناس مورد اصابت چهار گلوله قرار گرفت .

به گفته النا الکسیوا ، سخنگوی امور داخلی مسکو در این باره اظهار داشت : این سیاستمدار روس در حالی که به همراه خانمی در خیابان در حال راه رفتن بود از پشت سر مورد اصابت شلیک از سوی یک خودرو قرار گرفت . زن همراه وی نیز برای بازجویی به اداره پلیس منتقل شده است . 

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه جمعه شب اعلام کرد ترور بوریس نیمتسف رهبر مخالفان با اصابت گلوله در مرکز مسکو « نشانه های یک قتل برنامه ریزی شده و تحریک آمیز » را دارد. 
 
به گزارش خبرگزاری فرانسه از مسکو، دمیتری پسکف، سخنگوی کاخ کرملین با اشاره به اینکه رئیس جمهور از کمیته تحقیق، وزارت کشور و پلیس خواسته است درباره این قتل تحقیق کنند، گفت: « پوتین اعلام کرد این ترور بی رحمانه نشانه های یک قتل برنامه ریزی شده و تحریک آمیز را دارد .»


گفتنی است ولادیمیر پوتین ، رییس جمهوری روسیه در بیانیه ای این را " وحشیانه " خواند و خواستار تشکیل کمیته ای ویژه برای بررسی ابعاد آن شد . 








انتهای پیام /
برچسب ها: قتل ، روسیه ، مسکو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.