سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بروجردی در جمع خبرنگاران مطرح کرد

آینده اروپا به سوخت و انرژی ایران گره خورده است/ تاثیرگذاری برخی عوامل منطقه ای به نفع ایران در مذاکرات هسته ای

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی عوامل منطقه ای در روند مذاکرات هسته ای به نفع ایران تاثیر گذار هستند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ترحیم سید صادق طباطبایی با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون ارزیابی اش از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص تحریم گازی اروپا از سوی ایران گفت: البته ما هنوز قرارداد صادراتی با اروپا نداریم ولی فرمایش مقام معظم رهبری نشان می دهد که ایران دارای این ظرفیت است و آینده اروپا به سوخت و انرژی ایران گره خورده است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با در اختیار داشتن منابع عظیم گازی می تواند از اهرم تحریم گازی اروپا استفاده کند و طرح این موضوع از سوی رهبر انقلاب بدان معناست که ما در مذاکرات هسته ای و تحریم ها دست بسته نیستیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون روند مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 اظهار داشت: مذاکرات روند خود را طی می کند و امیدواریم به نتیجه برسیم.

وی تصریح کرد: بعضی عوامل منطقه نیز در روند مذاکرات هسته ای به نفع ایران تاثیرگذار هستند.

بروجردی در پایان در پاسخ به سوالی پیرامون ارزیابی اش از اظهارات دیپلمات هایی که خبر از نزدیک بودن اصول توافق هسته ای می دهند بیان داشت: آقای ظریف هم نظرشان در مجموع همین است و ما منتظر هستیم ببینیم مسائل چگونه پیش می رود.

انتهای پیام/




برچسب ها: اروپا ، سوحت ، بروجردی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.