سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنگره موبایل بارسلونا ؛

پر سر و صدا ترین تلفن های همراه سال 2015 + عکس

همزمان با آغاز بکار کنگره موبایل ، تلفن های همراه برتر دنیا به نمایش در می آیند.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران ، هفته آینده و همزمان با آغاز کنگره موبایل بارسلونا اتفاقات مهمی در دنیای تلفن های همراه هوشمند رخ می دهد و محصولات چالش برانگیز جدیدی رونمایی خواهند شد.


اولین تلفن همراه پر سر و صدایی که خود را به کنگره موبایل یا همان MWC 2015 رسانده ، اسمارت فون گلکسی اس 6 سامسونگ است که شنیده شده در دو مدل با نمایشگرهای 5.1 اینچی ساده و خمیده رونمای می شود و رزولوشن نمایشگر هر دو مدل QHD یا چهار برابر اچ دی است.

سامسونگ قصد دارد پردازشگر جدید 14 نانومتری اگزینوس را که خودش آن طراحی کرده و دارای هشت هسته بوده و برپایه پردازنده های 64 بیتی تولید شده در قلب هر دو مدل Galaxy S6 قرار دهد.


اما HTC One M9 دومین اسمارت فون جنجالی خواهد بود که در MWC 2015 به نمایش در می آید که در دو مدل با نمایشگر 5 اینچی دارای رزولوشن فول اچ دی و نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن چهاربرابر اچ دی تولید شده است.

هر دو مدل اچ تی سی One M9 با پردازشگر 64 بیتی هشت هسته ای اسنپدراگون 810 و رم سه گیگابایتی کار می کنند و دوربین اصلی هر دو مدل این محصول 20 مگاپیکسلی است و یک دوربین 4 مگاپیکسلی اولتراپیکسل برای مکالمات ویدئویی و تهیه تصاویر سلفی در جلوی آن نصب شده است.

کنگره بین المللی موبایل بارسلونا از 2 تا 5 مارس برگزار می شود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.