سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدالأمیر قبلان: گروههای تکفیری و رژیم صهیونیستی دو روی سکه تروریسم هستند

شیخ عبدالأمیر قبلان، نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان در سخنانی اعلام کرد؛ گروههای تکفیری و رژیم صهیونیستی دو روی سکه تروریسم هستند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ پایگاه اینترنتی ملحق گزارش داد؛ شیخ عبدالأمیر قبلان، نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان گفته است رژیم صهیونیستی و گروههای تکفیری دو روی یک سکه به نام تروریسم هستند و که علیه مخالفان خود گرایش خصمانه و نژاد پرستانه دارند و به کشتار و آواره سازی و شکنجه کردن افراد باهدف تحقق اهداف خود مشغولند.

شیخ قبلان تعرض به مسیحیان آشوری در حسکة سوریه را اقدامی تروریستی و تکفیری توصیف کرد که میان هیچ مذهب و دین و طایفه‌ای تمایز قائل نیست و آن را محکوم کرد. شیخ قبلان گفت: این گروههای تکفیری سلسله جنایات خود را از منطقه ای به منطقه دیگر ادامه می دهند و پس از قتل قبطی ها در لیبی و آواره سازی ایزدی ها در عراق اکنون درحال تکمیل جنایات خود با کوچ اجباری آشوری ها در حسکة هستند تا همزیسستی مسلمانان و مسیحیان را در این منطقه از بین ببرند.

قبلان همچنین جنایت شهرک نشینان صهیونیست در به آتش کشیدن مسجد الجبعة در کرانه باختری را محکوم کرد و گفت این جنایت نیز به فهرست جنایات نژاد پرستانه صهیونیستها در هتک حرمت اماکن مقدسه افزوده شد.

وی از مسلمانان و مسیحیان خواست با یکدیگر متحد باشند و در مقابله با تروریسم و تکفیری ها همکاری کنند در صفی واحد از امنیت و ثبات خود دفاع کنند و جبهه ای جهانی برای مقابله با تبعیض و زورگوئی که با ارزشهای اسلام و مسحیت منافات دارد تشکیل دهند. زیرا اسلام و مسیحیت از هرگونه اندیشه تکفیری و تبعیض مبرا هستند و به عنوان ادیانی الهی به کرامت انسانی احترام می‌گذارند.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.