سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتوتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پیشرفت‌ کشور مرهون تکیه دولتمردان بر توان نخبگان و جوانان است

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: متفکرین ما معتقدند که بهترین راه توسعه تکیه بر توان داخلی است و قشر جوان ما نیز به این باور رسیده که رشد و توسعه کشور نیازمند تلاش اوست.

"امیر فتوتی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه پیشرفت کشور تنها با تکیه بر پتانسیل و توانایی‌های داخلی حاصل می‌شود، گفت: دیپلماسی‌‌ای که همواره در آن اعتمادسازی‌ها به صورت یکطرفه از سوی جمهوری اسلامی ایران باشد، نتیجه مطلوب را نخواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه دیپلماسی که معادلات آن دوسویه نباشد مردود است، تصریح کرد: هرچه ما بیشتر اعتماد سازی کنیم طرفین مقابل بیشتر شرط و شروط می‌گذارند و این به نوعی در تضاد با استقلال کشور است. چرا که ملت ایران برای حفظ استقلال کشور انقلاب کردند، بنابراین با 36 سال مقاومت عزتمندانه، دوباره زیر بار زیاده‌خواهی‌هایی که با نام اعتمادسازی و رنگ و بوی استکباری  نخواهد رفت و آن را تحمل نخواهد کرد.
 
فتوتی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص توجه ویژه دولتمردان به پیشرفت درون‌زا، عنوان کرد: متفکرین ما معتقدند که بهترین راه توسعه تکیه بر توان داخلی است و قشر جوان ما نیز به این باور رسیده که رشد و توسعه کشور نیازمند تلاش اوست. ما معتقدیم که همه مردم باید از مذاکرات حمایت کنند و این فرمان رهبر معظم انقلاب است که همه آن را اطاعت می‌کنیم.
 
دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت و تیم دیپلماسی‌ بتوانند با این همه ابزاری که نظام در دست آن‌ها گذاشته است، با عزت تمام مذاکرات را پیش ببرند و مطمئن باشند که در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات، باید راه حل را از درون پبدا کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.