سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر اجرایی کاروان سلامت و امید خبر داد:

کاروان سلامت و امید به شهرستان دزفول رسید/ اهدای 5هکتار زمین جهت احداث پایگاه امداد ساحلی و جاده‌ای

مدیر اجرایی کاروان سلامت و امید از برپایی 24چادر درمانی در شهرستان دزفول در پی چهل و پنجمین سفر کاروان سلامت و امید خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی محمد هاشم زاده مدیر اجرایی کاروان سلامت و امید درباره سفر این کاروان به شهرستان دزفول، اظهار کرد: شهرستان دزفول چهل و پنجمین مقصد کاروان سلامت وامید بود که در این شهرستان 24چادر درمانی برپا شد و  در این چادرها 8پزشک متخصص، عمومی و پیراپزشک خدمات درمانی را به مردم دزفول ارائه دادند.

وی ادامه داد: در این چادرها ویزیت عمومی، غربالگری، متخصص کودکان، متخصص زنان و زایمان، قلب و ...  صورت گرفت.

به گفته مدیر اجرایی کاروان سلامت و امید، امروز در مراسم کاروان سلامت و امید 3 خیر شهرستان دزفول(شهردار، فرماندار، دکتر کرد نژاد) یک درمانگاه سه طبقه با تجهیزات وقف کردند و همچنین زمینی به وسعت 5 هکتار جهت احداث پایگاه امداد ساحلی و 2پایگاه امداد جاده‌ای اهدا کردند.

هاشم زاده افزود: در چهل و چهار سفر کاروان سلامت و امید به شهرستان‌های کشور 31هکتار زمین، هزینه ساخت 44خانه سلامت، 31پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و 3اردوگاه چند منظوره اهدا شده است و همچنین هزار و 92 چادر سلامت به همراه 611 پزشک متخصص، پیراپزشک و عمومی برای کاروان به 13هزار و 3188 نفر نیز خدمات درمانی ارائه شده است.

به گفته مدیر اجرایی کاروان سلامت و امید مقصد بعدی کاروان سلامت و امید به شهرستان آبادان در استان خوزستان است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کاروان سلامت ، چادر ، اهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.