سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور:

آرمات: برای بازی سوم هتل رزرو و بلیط گرفته ایم/ به شگفتی سازیمان ادامه خواهیم داد

تیم والیبال نوین کشاورز دومین بازی مرحله پلی اف خود را مقابل تیم میزان خراسان در خانه والیبال تهران برگزار می‌شود.

مسعود آرمات سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرایط ما زیاد خوب نیست طوری که در پشت خط زن یار نداریم در 2-سه بازی آخ سه نفر از بازیکنان اصلی  تیم به خاطر مصدومیت حضور نداشتند.

وی گفت: ‌در بازی دور رفت پلی اف با تمام بضاعتی که داشتیم مقابل حریف بازی کرد، یک سری مشکلات در حین بازی به وجود آ‌مد و عامل باخت ما شد. شاگردانم با بازی خوب خود نشان دادند نتایجی را که ما در نیم فصل دوم کسب کردیم حقمان بوده است، آنقدر به بردمان در دیدار دوم پلی اف مطمئن هستیم که برای انجام بازی سوم در مشهد بلیط تهیه و هتل رزرو کرده ایم.

وی در خصوص مشکلات به وجود آمده در بازی اول پلی اف اظهار داشت:‌ "امین علوی" بازیکن میزان در طول بازی به ایجاد تنش اقدام کرد و سعی داشت با بازیکنمان درگیر شود، این مسئله باعث وقفه چند دقیقه‌ای در طول بازی شد و بازگشت شاگردانم به ادامه کار سخت بود و نتیجه را در ست پنجم واگذار کردیم.

آرمات گفت:‌ برای بازی سوم و حضور قدرتمند در دیدار دوم برنامه‌های خاص داریم، ثابت خواهیم کرد که تمام بردهای نیم فصل دوم ما شانسی نبود، حق نوین کشاورز را در این پیکارها ادا می‌کنیم و همان طور که قول داده بودیم به شگفتی‌سازی خود در لیگ امسال ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.