سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهمنی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

معرفی 50 مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در جشنواره ملی ازدواج و خانواده/ راه اندازی سامانه درخواست مجوز تاسیس مراکز تخصصی مشاوره تا پایان اسفند ماه

مدیر کل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: سامانه درخواست مجوز تاسیس مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده تا قبل از پایان سال مجددا راه اندازی می‌شود.

بهمن بهمنی مدیر کل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به معرفی مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در جشنواره ملی ازدواج و خانواده اظهار کرد: به منظور آموزش و مشاوره تخصصی زوج‌های جوان و خانواده، صدور مجوز 18 مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده رونمایی شد و در جشنواره ملی ازدواج و خانواده 50مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده برای دریافت صدور مجوز فعالیت معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به این که این مراکز خود را از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره دریافت کرده‌اند، افزود: این مراکز در سراسر کشور فعالیت می‌کند و هدف اصلی آن ترویج شکل گیری ازدواج‌های سالم و حمایت از خانواده است.

بهمنی در ادامه با بیان اینکه تعرفه‌های فعالیت این مراکز تعرفه سازمان نظام روان شناسی است، تصریح کرد: به  منظور حمایت از مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده و جلب مشارکت آن‌ها، خدمات بیمه برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری حدود 80مرکز تخصصی مرکز مشاوره ازدواج و خانواده مجوز فعالیتشان را دریافت می کنند عنوان کرد: سایت و سامانه درخواست مجوز تاسیس مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده تا پایان سال جاری فعال شود و درخواست جدید برای سال آینده از امسال ثبت می‌شود.

وی با تاکید برا اینکه درخواست صدور مجوز مراکز تخصصی مشاوره ازدواج خانواده با شرایط جدید در سامانه جدید ثبت می‌شود گفت: در گذشته مرکز مشاوره حضوری، اینترنتی، همسریابی وجود داشت اما مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده که مجوز سازمان نظام روانشناسی دارند اجازه فعالیت خدمات مشاوره اینترنتی یا همسریابی ندارد و در سایت جدید درخواست‌ها ثبت نمی‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مشاوره ، ازدواج ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.