سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

اجرای طرح نسیم در جنوب شرق پایتخت مشارکت بیش از 5 هزار شهروند در طرح غربالگری سرطان بیماری‌های قلبی منطقه 15

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 گفت: همزمان با طرح نسیم بیش از 5 هزار شهروند در طرح غربالگری سرطان و بیماری‌های قلبی شرکت می‌کنند.

 

ابوالفضل حیدری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به اجرای طرح غربالگری سرطان و بیماری‌های قلبی در منطقه 15 اظهار داشت: طرح غربالگری سرطان و بیماری‌های قلبی با مشارکت و همکاری کانون پزشکان متخصصان قلب داخلی آنکولوژی در سراهای محلات 20گانه منطقه 15 اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح به صورت سیار به منظور ارتقای سلامت شهروندان و مراجعه آن با انجام اقدامات غربالگری سرطان و بیماری‌های قلبی تا پایان اسفند ماه سال 93 در محلات 20 گانه منطقه 15 در دست اجرا است.

حیدری تصریح کرد: تا کنون بیش از 800 شهروند تحت پوشش طرح غربالگری سرطان و بیماری‌های قلبی قرار گرفته‌اند و تا پایان اسفند ماه سال 93 بیش از 5 هزار شهروند در این طرح شرکت خواهند کرد.

وی در پایان گفت: آماده باش اکیپ‌های غربالگری سرطان و بیماری‌های قلبی در سراهای محلات 20 گانه، ارائه خدمات پزشکی رایگان ویژه شهروندان، کنترل غربالگری سرطان و بیماری‌های قلبی و عروقی شهروندان از اقدامات اجرایی شهرداری منطقه 15 است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.