سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرستار؛

پرستاری یعنی معامله با خداوند / جذب 290 پرستار در بیمارستانهای استان اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: ماهیت شغل پرستاران معامله با خداوند است و نجات بیماران در واقع نجات جامعه بشریت است و هر یک از پرستاران در طول خدمت خود چندین انسان را از نابودی نجات می دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ پرستار کسی است که با دستان نوازشگر و قلب مهربان خود، درد بیمار را تسکین می بخشد و به او نوید حیاتی دوباره می دهد.

پرستاری شغل مشقت باری است و در بسیاری مواقع که نزدیکان بیماران قادر به نگهداری از بیماران خود نیستند ولی پرستاران با مهر و عاطفه از بیماران نگهداری می کنند.

جذب 290 پرستار در بیمارستانهای استان اردبیل

پورفرضی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: امسال 290 نیروی پرستاری جذب بیمارستان‌های استان اردبیل شدند و از دی‌ماه آغاز به کار کردند.

وی افزود: در همین راستا 120 تخت بیمارستانی نیز به تخت‌های استان افزوده شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با توجه به اینکه هزینه درمان بسیار بالا است و سلامت مردم نیز برای دولت، اهمیت بسیاری دارد، گفت: در این راستا دولت «تدبیر و امید» سلامت را جزو اولویت‌های اصلی خود قرار داد و بنا را بر افزایش کرامت بیماران و کاهش هزینه درمان گذاشت.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان اردبیلاز جذب و توزیع 60 متخصص در سطح استان خبر داد و افزود: متخصص زنان، جراحی، داخلی، اطفال و ... در بیمارستان‌های استان مستقر هستند و در همین راستا 80 متخصص در بیمارستان‌های استان مقیم هستند.

رضایت‌مندی مردم در بیمارستان‌های دولتی اردبیل 91 درصد است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل همچنین از رضایت‌مندی 91 درصدی مردم از بیمارستان‌های دولتی اردبیل خبر داد و تصریح کرد: بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های استان بصورت شبانه‌روزی نظارت می‌شوند و در صورت وجود تخلفات نیز برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/ زا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.