سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفت‌تیر کشی برای فرار از دست پلیس/ ماموران 4 زن و یک کودک 4 ساله را دستگیر کردند

یک باند 6 نفره که اقدام باند سرقت تشکیل داده بودند،‌در تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمد خشتگر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی گزارش یکی از مغازه داران میانه ای به پلیس ۱۱۰، مبنی بر سرقت اجناس از مغازه توسط چهار زن و دو مرد و فرار متهمان با یک دستگاه خودروی پرشیا، با استعلام شماره مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و بر این اساس  طرح مهار در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: با تلاش مامورین انتظامی و پس از تعقیب و گریز، سارقان در یک کوچه بن بست به دام افتادند که در این هنگام یکی از سارقین اقدام به تهدید با اسلحه کمری نموده و با توجه به  اخطار  پلیس و شلیک تیر هوایی، سارق مسلح با استفاده از ازدحام جمعیت فرار کرد اما پنج سارق دیگر شامل چهار زن و یک مرد به همراه یک بچه چهار ساله دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در خصوص هویت این افراد نیز گفت: از متهمان مقداری اموال مسروقه کشف و در  بازجویی ها مشخص شد از شهرستان قروه سنندج و دارای سوابق متعدد سرقت هستند و جهت تحقیقات بعدی تحویل مراجع قضایی شدند.

 خشتگر در پایان از شهروندان خواست تا درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند تا پلیس در اولین فرصت در صحنه حضور و اقدامات لازم را برای جلوگیری از اعمال مجرمانه انجام دهد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.