سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مطرح کرد:

بودجه ۷۰ میلیاردی راهنمایی و رانندگی در سال آینده

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر گفت:در سال 94 بودجه راهنمایی و رانندگی 70 میلیارد تومان است در حالی که بودجه ای که برای سال آینده لازم داشتند 98 میلیارد تومان بود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص تبصره بیست و یکم توضیح داد: بر اساس این تبصره شهرداری تهران موظف است بودجه هزینه ای راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ را پس از تایید معاونت حمل و نقل و ترافیک هزینه کند.

 دبیر افزود: در سال 94 بودجه راهنمایی و رانندگی 70 میلیارد تومان است در حالی که بودجه ای که برای سال آینده لازم داشتند 98 میلیارد تومان بود.

وی با تاکید بر اینکه پایه بودجه راهنمایی و رانندگی در سالهای قبل بد گذاشته شده است؛ اظهار داشت: برای وحدت اینکه رویه ای بین شهرداری تهران و راهنمایی و رانندگی باشد در این تبصره تاکید کردیم که موافقت نامه ها را باید معاونت حمل و نقل شهرداری تایید کند.

به گفته رئیس کمیسیون برنامه و بودجه به منظور ایجاد انگیزه برای راهنمایی و رانندگی برای دریافت عوارض خودروها و موتورسیکلت ها بر اساس این تبصره به شهرداری تهران اجازه داده می شود چنانچه میزان وصول عوارض خوردو در مقایسه با عملکرد در سال قبل بیشتر شود معادل 20 درصد از این عوارض را تا سقف 2 میلیارد ریال به مرکز راهنماییی و رانندگی اعطا کند.

در ادامه  دبیر  با اشاره به اینکه مبادله شدن موافقت نامه کار بزرگی است؛ یادآور شد: هر زمان که شورای اسلامی شهر تهران اراده کند می تواند از راهنمایی و رانندگی بخواهد گزارش عملکرد خود را در صحن شورا ارایه کند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.