سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کامرون: اقدامات «غیر قانونی» روسیه به تحریم‌های شدیدتر غرب علیه مسکو منجر می‌شود

"دیوید کامرون"،نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه اعلام کرد اقدامات «غیر قانونی» روسیه در اوکراین برای توسعه سرزمینشان به تحریم‌های شدیدتر غرب علیه مسکو منجر خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، "دیوید کامرون"،نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه اعلام کرد اقدامات «غیر قانونی» روسیه در اوکراین به سطحی جدید رسیده است و هر گونه تلاش جدایی طلبان طرفدار روسیه برای توسعه سرزمینشان به تحریم های شدیدتر غرب علیه مسکو منجر خواهد شد.

 دیوید کامرون به پارلمان انگلیس گفت: جدا از تغییر مسیر، اقدامات کاملا غیر قابل توجیه و غیرقانونی روسیه در شرق اوکراین به سطحی جدید رسیده است و نقض آشکار آتش بس از سوی جدایی طلبان برای تحت کنترل گرفتن شهر دبالتسیوه، فقط با ارسال تجهیزات و اعزام جنگجویان از روسیه ممکن شد.

کامرون این اظهارات را پس از آن بیان کرد که کیف شورشیان طرفدار روسیه را به شلیک با راکت و توپخانه به سوی روستاهایی در جنوب شرقی اوکراین متهم کرد.

نخست وزیر انگلیس خاطر نشان کرد: روسیه باید تردید نداشته باشد که هر گونه تلاش جدایی طلبان برای توسعه سرزمینشان - خواه به سوی ماریوپل یا جای دیگر - با تحریم های قابل توجه تر اتحادیه اروپا و آمریکا مواجه خواهد شد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.