سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی همدان خبر داد

برگزاری دومین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی در همدان

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی همدان از برگزاری دومین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی در همدان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران،علیرضا خزاعی از برگزاری دومین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی در همدان خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با هدف تقویت سهم رسانه‌ها در پیشگیری اجتماعی از جرایم و تأثیرگذاری مثبت بر فرآیند انتشار اخبار حوادث در رسانه‌ها برگزار می‌شود.

وی گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه‌ها و همچنین تقویت بستر و زمینه‌های رسانه‌ای نظم و امنیت عمومی را از دیگر اهداف برگزاری آن دانست.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان گفت: این جشنواره در سه بخش خبر، مصاحبه و گزارش و از بین آثار منتشر شده در رسانه‌ها از تاریخ 30 دی 92 تا 30 دی‌ امسال برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری این جشنواره را فردا اعلام کرد و گفت: تعدادی از اصحاب رسانه و مراکز پژوهشی و فرهنگی استان آثار خود را در سه بخش خبر، گزارش و مصاحبه که در تاریخ ذکر شده در رسانه‌های جمعی انتشار یافته به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند که فردا از برترین‌های این بخش‌ها تقدیر می‌شود.

خزایی تأکید کرد: قبلاً این جشنواره به‌ صورت متمرکز توسط مرکز اطلاع‌رسانی ناجا در مرکز برگزار شده بود که با توجه به استقبال اصحاب رسانه، سال گذشته برای نخستین به صورت استانی در سراسر کشور نیز به مرحله اجرا درآمد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.