سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار فیروزآبادی در جمع خبرنگاران:

تخلف و فسادی در نیروهای مسلح نداشته‌ایم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تاکنون در نیروهای مسلح تخلف و فسادی رخ نداده است و پرسنل خدوم نیروهای مسلح هرگز از دایره قانون خارج نشده‌اند.

به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی باشگاه خبرنگاران، سردار «حسن فیروز‌آبادی» در حاشیه شانزدهمین مجمع پیش گیری از وقوع جرم استان تهران در جمع خبرنگاران، با اشاره به بحث مذاکرات هسته‌ای گفت: انرژی هسته‌ای یک پیشرفت علمی و فناوری و گام بلندی در میان گام‌های بلند دانشمندان نوآور جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی ادامه داد: ما در بحث تولید علم و فناوری جزو پیشگامان علم و فناوری در کشور هستم و همه جا نیز حضور داریم.
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز مقطع فعلی انقلاب مقطع تحول علمی و فناوری است یعنی مرحله تحول انسانی، اجتماعی، سیاسی ، فرهنگی مطرح شده و به مرحله تحول علمی و فناوری رسیده‌ایم که در حال گام گذاشتن به صنعتی شدن هستیم.
 
سردار فیروز‌آبادی با اشاره به پدیده داعش اظهار داشت: داعش، یک حرکت تروریستی بر علیه همسایگان ما در عراق و سوریه و سایر کشورهای اسلامی است که آفتی بزرگ در جهان اسلام به شمار می‌رود و توسط صهیونیست‌ها، انگلیس و آمریکا ایجاد شده است.
 
رئیس ستاد نیروهای مسلح در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا در نیروهای مسلح فسادی رخ داده است گفت: خیر، در نیروهای مسلح تخلف و فسادی رخ نداده است و پرسنل خدوم نیروهای مسلح هرگز از دایره قانون خارج نشده‌اند.
 
وی با اشاره به توافق با آمریکا در مذاکرات هسته‌ای خاطر نشان کرد: می‌توانیم با این کشور مذاکره داشته باشیم زیرا مقام معظم رهبری اجازه مذاکره را داده‌اند و  گفتگو امری سیاسی و مرسوم در دنیاست که مبتنی بر دیپلماسی جهانی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.