سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زن جوان در دادگاه خانواده؛

شوهرم وارد "لاین" نمی‌شود، طلاق می‌خواهم

زن جوان وقتی دید که شوهرش اصلا اهل تکنولوژی نیست به مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوان با مراجعه به دادگاه خانوده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم اصلا اهل تکنولوژی نیست و وقتی هم من سرم را با اینترنت و لب تاب گرم می‌کنم مرتب غر می‌زند.

زن جوان ادامه داد:همیشه مرا مسخره می‌کند که تو بیکاری و خودت را غرق در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی کرده‌ای. هرچه به او می‌گویم که برنامه‌های وایبر و لاین را در گوشی‌اش بریزد و  وارد این تکنولوژی شود فایده‌ای ندارد.

وی افزود:حتی خودم برایش یک پیج در فیس بوک باز کردم و با ذوق و شوق صفحه‌اش را به او نشان دادم ولی او اصلا توجهی نمی‌کند و تازه مرا مسخره هم می‌کند. اصلا دوست ندارم که شوهرم اهل تکنولوژی نباشد و از اینکار عقب بیفتد. شوهرم اصلا مثل من نیست و من تصمیم به جدایی گرفتم.

بعد از صحبت‌های این زن قاضی دلیل وی را برای طلاق کافی ندانست و او را به یک مشاوره خانواده معرفی کرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: دادگاه ، طلاق ، قاضی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
فرزاد
۲۲:۴۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
خدا به دادمان برسد
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
ولله خانمها از سر بیکاری وارد شبکه های اجتماعی می شوند ولی یک مرد ارتباط رودرو وتوجه می خواهد البته اگر این آقا کمی سیاست مدار باشد از طریق همین شبکه ها می تواند با همسرش ارتباط بهتری برقرار کند
mahdi
۲۲:۵۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
اینجور زنان بدرد زندگی نمیخورن ...
سوسن
۱۸:۵۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
بیچاره مرد
سن پترزبورگ
۱۶:۰۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
آخه خانوم محترم مثه اینکه توباغ نیستی ها!قانون حق طلاق رو به مرد سپرده مگر درموارد خاص که تازه اونهم باید سالیان سال به دادگاه مراجعه کنی تا اثبات بشه.اگه خواستی جدا بشی یا مهریه روببخش یا برو خانه ی پدرت وتمکینش رو نکن تا کلافه بشه وطلاقت روبده.البته من تشویق به طلاقت نمیکنم چون وایبر و واتس آپ واسه تو زندگی نمیشه.اگه ازدواج کردی سعی کن کاستی هارو بسازی نه با کوچکترین اختلاف سلیقه بپر در دادگاه.
جعفر
۱۲:۰۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
اين ديگه از شكم سيري.