سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست خبر داد:

برگزاری همایش‌ قدردانی از اساتید و پژوهشگر برتر بهداشت، ایمنی و محیط زیست

رئیس اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست گفت: همایش قدردانی از اساتید و پژوهشگر برتر بهداشت، ایمنی و محیط زیست روز دوشنبه 4اسفند ماه از ساعت 17 الی 20 در سالن همایش مرکز علوم و ستاره شناسی معاونت اجتماعی برگزار می‌شود.

نرگس هادی‌زاده مقدم رئیس اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به برگزاری همایش قدردانی از اساتید و پژوهشگر برتر بهداشت، ایمنی و محیط زیست روز دوشنبه 4 اسفند ماه از ساعت 17الی20 در سالن همایش مرکز علوم و ستاره شناسی معاونت اجتماعی اظهار کرد: هدف از برگزاری این  همایش قدردانی، معرفی و تقدیر از فعالان عرصه بهداشت، ایمنی و محیط زیست است.

وی در ادامه گفت: این همایش به مناسبت روز مهندس که 4اسفند ماه است نیز برگزار می‌شود وشهردار منطقه یک، دبیرخانه علمی و مدیریت مهندسی بهداشت، ایمنی و محیط زیست، دبیر ستاد مردم نهاد خانه نجات ایران، رئیس دانشکده آب و محیط زیست دانشگاه شهید بهشتی، معاون سازمان‌های مردم نهاد کشور، معصومه آباد عضو شورای اسلامی شهر تهران در این  همایش حضور دارند.

هادی زاده مقدم تصریح  کرد: شهردار منطقه یک در این همایش به ارائه گزارش شاخص منطقه درباره بهداشت، ایمنی و محیط زیست و به ارائه گزارش دبیرخانه علمی مدیریت و مهندسی و به ارائه  گزارش جشنواره برترین‌های بهداشت، ایمنی و محیط می‌پردازد همچنین در این همایش در مورد اهمیت سازمان‌های مردم نهاد در توسعه پایدار سازمان‌هایی که برای انجام برنامه‌های پایداری که منجر به توسعه بیشتر کشور می‌شود صحبت می‌شود.

وی افزود: میزگرد ضرورت‌های بهداشت، ایمنی و محیط زیست وتقدیر از اساتید در این همایش انجام می‌شود.

هادی زاده عنوان کرد: حلقه انسانی در راستای طرح آسمان آبی و زمین پاک (مربوط به محیط زیست و هوای پاک،‌خط سفید و حوزه‌های مختلف) با توزیع مثال آبی در بین بانوان و کلاه آبی در بین آقایان تشکیل می‌شود.

وی گفت: با برنامه هنری و پذیرایی این همایش پایان می‌گیرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.