سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خط هوایی مستقیم تهران - برلین از امشب مجددا برقرار می‌شود

پروازهای مستقيم تهران - برلين پس از ده سال وقفه از امشب دوباره از سرگرفته و مسافرت مستقيم به پايتخت‌های ايران و آلمان ممکن می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، شرکت هواپيمايي جرمانيا بر اساس قراردادي که با مسولان هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران منعقد کرده است، در هفته دو پرواز از برلين به تهران و بالعکس انجام خواهد داد.

بر اساس اين گزارش اين شرکت همچنين دو پرواز مستقيم از دوسلدورف به تهران و يک پرواز هم از هامبورگ به مشهد مقدس خواهد داشت.

مدير خطوط هوايي جرمانيا اعلام کرد: پروازهاي مستقيم برلين - تهران و بالعکس دو بار در هفته و در روزهاي يکشنبه و چهارشنبه ، پرواز مستقيم دوسلدورف به تهران براي روزهاي دوشنبه و جمعه هر هفته طراحي شده است و پرواز مستقيم هامبورگ به مشهد نيز يک بار در هفته و در روز چهارشنبه انجام مي شود.

قيمت اوليه بليت يک طرفه برلين به تهران را 220 يورو، دوسلدورف - تهران 230 يورو و هامبورگ به مشهد را 250 يورو اعلام و تاکيد کرد که قيمت ها ثابت نيست و بسته به شرايط قابل تغيير است.

پرواز هاي مستقيم اين شرکت به تهران و مشهد با استفاده از هواپيماهاي ايرباس A319 و بوئينگ 700-737 با ظرفيت حداکثر 150 مسافر انجام خواهد شد.

ده سال پيش شرکت هواپيمايي ايران اير هفته اي يک پرواز از تهران به برلين داشت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ارد
۲۳:۴۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
ايا اين پرواز بليت ترن داخل المان را ميدهد؟ بهاي ان چند يورو است؟
ساعات پرواز از تهران واز المان چه ساعتي است؟
رضا
۰۰:۰۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
کاش پورواز منچستر تهران را دوباره برقرار میکردید