سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاهوتی در تذکر شفاهی؛

اعتبارات مربوط به زراعی چای حق مسلم کشاورزان است

نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: پرداخت اعتبارات مربوط به زراعی باغات چای حق مسلم کشاورزان است لذا خواهش می‌کنیم این اعتبارات به صورت کامل پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه ۳ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: پرداخت اعتبارات مربوط به زراعی باغات چای حق مسلم کشاورزان است لذا خواهش می‌کنیم این اعتبارات به صورت کامل پرداخت شود.

وی افزود: اعتبارات سیل هنوز تعیین تکلیف نشده در حالی که شما اعلام کردید تسهیلات جبران خسارات به سیل زدگان پرداخت می‌شود اما هنوز ویرانی‌های به جا مانده از سیل به قوت خود باقی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: مردم حالا که مسئولان به شما رحم نمی‌کنند شما خودتان به یکدیگر رحم کنید.

وی تأکید کرد: وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان سلامت جامعه بی‌احسا‌س‌اند.

لاهوتی در تذکری به وزیر علوم نیز گفت: دانشگاه پیام‌نور از لحاظ زیرساخت‌های نوین و سخت افزاری امکانات بسیاری دارد که باید با تأمل و تصمیم‌گیری درست مانع از هدر رفتن این سرمایه گذاری‌های عظیم شد.

عضو کمیسیون در پایان خاطر نشان کرد: از رئیس قوه قضائیه خواهش می‌کنم در مورد رسیدگی به کلاهبرداری‌های بیمه توسعه و بیمه شخص ثالث با قاطعیت پیگیری و به تخلفات صورت گرفته رسیدگی شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.