سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افضلی‌فرد در تذکر شفاهی:

تقدیر از حرکت دستگاه قضا در برخورد با مفسدان اقتصادی/ مفسدان اقتصادی باید تاوان خیانت به انقلاب را بپردازند

نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر گفت: برخی‌ها رسانه‌ای شدن محکومیت مفسدان اقتصادی را به دلیل وابستگی به کانون‌های قدرت و ثروت برنمی‌تابند و می‌خواهند حیثیت آنان را حفظ کنند در حالی که آنها حیثیت نظام و انقلاب را لکه‌دار کرده‌اند و البته که باید تاوان این خیانت را بپردازند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در جلسه علنی امروز یکشنبه 3 اسفند ماه گفت: تأکید بر توافق یک مرحله‌ای به شرط لغو تمام تحریم‌ها از جمله پیام روشن و باصلابت راهپیمایی 22 بهمن و سخنرانی رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم غیور آذربایجان بود که در سایه مذاکره عزتمندانه و گزینه مقاومت قابل حصول است ولاغیر. 

وی افزود: مبارزه با فساد و مفسدان اقتصادی از جمله آرمان‌های بزرگ انقلاب ما بوده که عزم جدی همه قوا را به صورت نظام‌مند می‌طلبد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس تصریح کرد: حرکت اخیر دستگاه قضایی در محکومیت برخی از مفسدان اقتصادی قابل تقدیر است اما مردم انتظار دارند این امر مبارک ادامه پیدا کند و به دور از هرگونه تبعیض شامل همه عوامل فساد اقتصادی شود.

افضلی‌فرد اضافه کرد: برخی‌ها رسانه‌ای شدن محکومیت مفسدان اقتصادی را به دلیل وابستگی به کانون‌های قدرت و ثروت برنمی‌تابند و می‌خواهند حیثیت آنان را حفظ کنند در حالی که آنها حیثیت نظام و انقلاب را لکه‌دار کرده‌اند و البته که باید تاوان این خیانت را بپردازند. 

این نماینده مجلس در پایان خاطر نشان کرد: از دولت بخاطر تصویب منطقه آزاد تجاری استان اردبیل تشکر می‌کنم و به جد می‌خواهم که از طریق کارگروه تخصصی در تنظیم لایحه جامع و کامل در این رابطه تصمیماتی را اتخاذ کند. 

انتهای پیام/
 

برچسب ها: محکومیت ، صلابت ، مقاومت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.