سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترین اخبار "اقتصادي" يكشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: سال 94 افزایش قیمت مسکن کمتر از 5 درصد است/ مسکن اجتماعی در انتظار تأییدیه ریاست جمهوری ،‌ ثبات قیمت شیرینی تا پایان سال/ هر کیلو "شیرینی تر" 12 هزار و 500 تومان ، آیفکس در پله 726 واحدی متوقف شد و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز يكشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

سال 94 افزایش قیمت مسکن کمتر از 5 درصد است/ مسکن اجتماعی در انتظار تأییدیه ریاست جمهوری



معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به رونق بازار مسکن در سال 94 گفت: رونمایی از مسکن اجتماعی در انتظار تأییدیه نهایی ریاست جمهوری است.

بهره برداری از راه‌آهن قزوین به آستارا تا سال 95 / پرونده مسکن مهر سال 95 بسته می‌شود وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت بسیار خوب راه‌آهن قزوین رشت به بندرانزلی و آستار خبر داد و گفت: با تأمین اعتبارات خارجی این راه‌آهن در سال 94 سعی خواهیم کرد در سال 95 این راه آهن را به بهره‌برداری برسانیم.

سکه امامی 947 هزار تومان/ دلار 3409 تومان/ طلا 18 عیار 99 هزار تومان
 بازار سکه امروز یکشنبه (3 اسفند 93) با دستمایه قرار دادن رشد نسبی دلار داخل ارزش سکه های طلایی را تقویت کرد که سکه بهار آزادی رشد 3 هزار تومانی را از آن خود کرد.

ثبات قیمت شیرینی تا پایان سال/ هر کیلو "شیرینی تر" 12 هزار و 500 تومان
 رئیس اتحادیه قنادان تهران گفت: قیمت شیرینی تا پایان سال ثابت است و هیچگونه افزایش قیمتی را شاهد نخواهیم بود.

ایجاد بازار آب با هدف افزایش بهره‌وری/ حضور بخش خصوصی در بخش آب در حد صفر است مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: دلایلی همچون تصدی‌گری دولت در بخش آب موجب شده است در سال‌های گذشته سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای حضور در این بخش مشوقی نداشته باشد و برای همین، حضور بخش خصوصی در بخش آب در سطح کشور در حد صفر است.

شروع فروش کيا سورنتو و کارنز با موتور GDI
 شركت اطلس خودرو نماينده رسمي كيا موتورز در ايران، به تازگي نويد ورود دو خودروي جديد اين شركت به بازار ايران را داده است. مدل‌هاي ۲۰۱۵ کيا سورنتو و کارنز، محصولات جديد اطلس خودرو براي بازار ايران هستند که اين شرکت در حال حاضر فروش علي الحساب اين دو خودرو را با موعد تحویل ۱۵۰ روزه با احتساب سود ويژه مشارکت به صورت روز شمار از طريق نمايندگان مجاز خود، در سراسر ايران آغاز كرده است.

بهره برداری از راه‌آهن قزوین به آستارا تا سال 95 / پرونده مسکن مهر سال 95 بسته می‌شود وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت بسیار خوب راه‌آهن قزوین رشت به بندرانزلی و آستار خبر داد و گفت: با تأمین اعتبارات خارجی این راه‌آهن در سال 94 سعی خواهیم کرد در سال 95 این راه آهن را به بهره‌برداری برسانیم.

آیفکس در پله 726 واحدی متوقف شد
 امروز یکشنبه 3 اسفند ماه در پایان معاملات بازار فرابورس شاخص با 6 واحد افت در پله 726 واحدی متوقف شد.

افزایش نسبی تقاضا در بازار آهن‌آلات
دبير اتحاديه فولاد و آهن از افزايش نسبی تقاضا در هفته‌های اخير خبر داد و گفت: با توجه به نزديک شدن به فصل بهار و آغاز دوره ساخت و ساز می‌توان انتظار بهبود تقاضا و قيمت‌ها را داشت.

نرخ 39 ارز ثابت ماند

 بانک مرکزی امروز یکشنبه 3 اسفند 93، در حالی نرخ ارزها را اعلام کرد که نرخ 39 ارز ثابت ماند.
برچسب ها: مسکن ، دلار ، طلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.