سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثقفی مطرح کرد:

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در برخی مدارس پایتخت

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: طرح کرسی های آزاد اندیشی براساس تاکید مقام به صورت پایلوت در برخی مدارس شهر تهران برگزار شد .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مسعود ثقفی  سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در حاشیه نشست خبری که امروز( یکشنبه ) به مناسبت هفته تربیت اسلامی  در محل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد  در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای کرسی های آزاد اندیشی اظهار کرد: طرح کرسی‌های آزاداندیشی براساس تاکید مقام معظم رهبری در سال اخیر و تاکید رئیس جمهور مبنی بر اجرایی شدن دستورات رهبری به صورت آزمایشی در دو سال اخیر در برخی از مدارس شهر تهران اجرا شد.

وی در ادامه افزود: این طرح در 3 محور  فلسفه به زبان ساده با تاکید بر داستانهای قرآن و نتیجه‌گیری فلسفی و شناختی، انجام کرسی‌های آزاداندیشی در کلاس درس با کمک معلمان و کارشناسان با هدف تبدیل فرآیند آموزش از منولوگ به دیالوگ و تبدیل ترویجی روش‌های معلم محور به دانش‌آموز محور و پاسخ محور اجرا می‌شود.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران عنوان کرد:  5 اسفندماه همایشی در تالار فرهنگ تهران  در این خصوص  برگزار می شود و مقالات دریافت شده  در رابطه با کرسی‌های آزاداندیشی در چهار محور آزاداندیشی، حقوق شهروندی و نوجوان، آزاداندیشی، قانونگرایی و نوجوان، آزاداندیشی روش‌های گفتمان و آزاداندیشی توسعه علمی و نوجوان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ثقفی در پایان گفت : هدف از برگزاری این همایش  ترویج روش‌های آزادفکری و آزاداندیشی در سطح مناطق و مدارس است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کرسی ، آزاد اندیشی ، همایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.