سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مکان های تفریحی جهان/

سفری به دریاچه نگین کشمیر + تصاویر

یکی از شهرهای بسیار زیبا با جاذبه های طبیعی فراوان در هند و کشمیر است که شاید از نظر گردشگری قدمت بسیار زیادتری نسبت به سایر شهرها دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ یکی از شهرهای بسیار زیبا با جاذبه های طبیعی فراوان در هند، کشمیر است که شاید ار نظر گردشگری قدمت بسیار زیاد تری نسبت به سایر شهر ها دارد. جاذبه های طبیعی این شهر بسیار متنوع  و متفاوت است. از جمله این جاذبه ها می توان به دریاچه نگین آن اشاره کرد.

این دریاچه دیدنی، سال هاست که گردشگرهای زیادی را به سمت خود جذب می کند تا بتوانند از اوقات خود بهترین استفاده را ببرند و با لذت سپری کنند. عکس های این دریاچه گواه این مساله است.

دریاچه نگین از دریاچه نگین نشات می گیرد، و دارای طولی حدود ۶۳ کیلومتر است و از این نظر از جمله دریاچه های طویل محسوب می شود.

منظره زیبای این دریاچه تنها به خود آب محدود نمی شود، این دریاچه دارای، پوشش گیاهی جالبی است که زیبایی خاص خود را دارد. در حاشیه های دریاچه درختان صنوبر و بید رشد کرده اند که سایه فکنی ان ها روی دریاچه و توریست ها، منظره ای بس جالب دارد.

موقعیت این دریاچه از سه سمت بین کوه ها قرار دارد.

دریاچه نگین از سمت شرق به زبرون کوه، از ناحیه جنوب به تپه بزرگ شنکراچاریا و از سمت غرب به هاری پاریات محدود می شود.

از زمانی که ماه می شروع می شود تا اواسط ماه نهم میلادی، آب دریاچه سرد است، ولی خوشبختانه تمیز بودن و شفاف بودن آب این امکان را ایجاد کرده که توریست ها بتوانند در قسمت های کم عمق آن شنا کنند، چرا که دارای عمق زیادی است.

اگر دوست دارید قایق سواری روی نگین را تجربه کنید، کافی است که از قایق های پلاستیکی و فایبرگلاسی که در حاشیه رودخانه قرار داده شده است استفاده کنید و کمی پارو بزنید و لذت ببرید.
 
 

انتهای پیام/
منبع:agencytravel.ir

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.