سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

هزینه در حوزه آموزش و پژوهش سرمایه گذاری است

پیوندی گفت: صرف هزینه در حوزه آموزش و پژوهش را سرمایه گذاری است و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همواره به توانمندی های بالای خود اتکا می کند .

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر علی اصغر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بازدید از پژوهشکده علوم تحقیقات دندانپزشکی گفت: این پژوهشکده تاکنون در عرصه های پژوهش، آموزش و سیاستگذاری و درمان بسیار موفق عمل کرده است و این دستاورد حاصل تلاش و کوشش اساتید و اعضای هیات علمی می باشد و مایه افتخار دانشگاه است.

ریاست دانشگاه در سخنان خود انجام پژوهشهای کاربردی با تمرکز بر رفع مشکلات نظام سلامت و درمان بیماران را امری ضروری برشمرد و بر لزوم انجام کارهای گروهی و نهادینه شدن کارگروهی در تمامی مراکز دانشگاه تاکید کرد.

وی تحقق این هدف را مستلزم برقراری ارتباط مراکز، استفاده از توانمندی ها و تجهیزات سایر مراکز برای طراحی و اجرای پروژه ملی و فرامنطقه ای دانست.

پیوندی با اشاره به فضای رقابتی عادلانه موجود در کشور و وزارت بهداشت تاکید کرد با همدلی و همت بلند و تکیه بر توانمندیهای خود باید درعرصه رقابت های ملی و رسیدن به تعالی و بالندگی تلاش کنیم و گامهای بلندتری را در منطقه وجهان برداریم تا دانشگاه در رتبه های بالاتری نسبت به گذشته قرار گیرد.

دکتر پیوندی صرف هزینه در حوزه آموزش و پژوهش را سرمایه گذاری برشمرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همواره به توانمندی های بالای خود اتکا می کند و هرگز رقابت غیر سازنده را نمی پذیرد که کسب رتبه های بالای پژوهشی در سالهای 92 و 93 نشانگر تلاش مجموعه دانشگاه است.

رییس دانشگاه در خاتمه سخنان خود ضمن تقدیر از زحمات و دستاوردهای تمامی اساتید، گسترش ارتباطات بین المللی دانشگاه را ضروری دانست واظهار امیدواری کرد پژوهشکده علوم دندانپزشکی دانشگاه گامهای بلندتری در راستای رفع مشکلات و دغدغه های نظام سلامت و جامعه بردارد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.