سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش نخست وزیر انگلیس به حرکت نژاد پرستانه هواداران چلسی

دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس حرکت نژاد پرستانه هواداران چلسی در مترو شهر پاریس را بسیار نگران کننده توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت؛ انتشار فیلم حرکت نژاد پرستانه هواداران تیم چلسی در مترو شهر پاریس که مانع از ورود یک سیاه پوست به داخل قطار شدند و برای باشگاه انگلیسی دردسر ساز شد.

دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس به این حرکت غیر انسانی واکنش نشان داده و گفت:‌روشن است که اقدام صورت گرفته از سوی هواداران چلسی یک جرم اجتماعی محسوب شده و پلیس فرانسه هم با جدیت پرونده را دنبال خواهد کرد.

چنین حرکت‌هایی بسیار بسیار نگران کننده و قابل تامل هستند. نباید فوتبال انگلیس را به این شکل در جهان معرفی کنیم. از مقامات باشگاه چلسی هم می‌خواهیم ماجرا را مورد بررسی قرار داده و اقدامات لازم در جهت مجازات متخلفین از تکرار چنین حوادثی به عمل آورند.

* پیگیری تخلف هواداران چلسی توسط پلیس پاریس

پلیس شهر پاریس اعلام کرد به طور جدی پرونده تخلف هواداران چلسی را دنبال خواهد کرد و با شناسایی عاملان این حرکت نژاد پرستانه در خواست محرومیت آن‌ها از حضور در تمامی رقابت‌های ورزشی را مطرح می‌کند.

لازم به ذکر است، هر شخصی که در ارتباط با این پرونده شناسایی و دستگیر شود در معرض 3 سال زندان و پرداخت 45هزار یورو جریمه نقدی قرار خواهد داشت.

در بیانیه اداره پلیس شهر پاریس آمده: باید از ورود چنین افرادی به داخل ورزشگاه‌ها جلوگیری به عمل آورده شود، همین اشخاص هستند که در جریان بازی‌های رسمی آشوب به راه می‌اندازند.

یادآور می‌شود، قبل از بازی تیم‌های پاریسن‌ژرمن و چلسی در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا تعدادی از هواداران چلسی مانع از ورود یک سیاه پوست به داخل واگن قطار شده  که تصویر آن‌ها توسط یک فیلم بردار آماتور ضبط شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.