سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی؛

کندی تردد در گردنه‌های کوهستانی استان

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: تنها در گردنه‌های کوهستانی خراسان شمالی تردد خودروها به کندی و در برخی گردنه‌ها تنها با استفاده از زنجیرچرخ صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی، اظهار کرد: علی رغم بارش برف و باران از روز جمعه در مناطق مختلف خراسان تردد در تمامی محورهای این استان در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: تنها در گردنه های کوهستانی خراسان شمالی تردد خودروها در حال حاضر به کندی و در برخی گردنه ها تنها با استفاده از زنجیرچرخ صورت می گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: اکنون تردد خودروها در گردنه اسدلی در محور بجنورد- اسفراین و نیز گردنه فرعی بیو حصار حسینی در مسیر بجنورد - سنخواست به دلیل بارش برف و کولاک شدید تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

بدیعی مقدم از رانندگان وسائط نقلیه خواست تا با توجه به شرایط آب و هوایی موجود در خراسان شمالی و دید کم در زمان رانندگی، ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه به هشدارهای پلیس توجه کنند و حدالامکان از انجام سفرهای غیر ضروری در محورهای این استان خودداری کنند.

انتهای پیام/ زا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.