سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعال بازار سرمایه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سهامداران از رفتار هیجانی در معاملات پرهیز کنند

یک فعال بازار سرمایه گفت: در شرایط کنونی بهترین اقدام ممکن از طرف سهامداران این است که با نگاه واقع بینانه نسبت به خرید و فروش سهام اقدام کنند و صرفا با افت و خیزهای شاخص و شرایط روز بازار سهام‌های مناسب را درگیر نوسانات نکنند.

محمد رضا گیوکی فعال بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص روند بازار سرمایه در روزهای اخیر گفت: اخیرا از روند ریزش سنگین در بازار سرمایه کاسته شده و بازار شاهد افت و خیزهای اندک است.

وی ادمه داد: این روزها شاهد جو متعادلی در بازار سرمایه هستیم. در خصوص دلایل بهبود نسبی وضعیت بازار در هفته‌های اخیر می‌توان به افزایش قیمت نفت، ایجاد فضای مثبت در جهت پیشبرد مسائل اقتصادی خارج از بورس و از بین رفتن تدریجی ابهامات صنایع با روشن شدن لایحه بودجه سال آینده اشاره کرد.

گیوکی با شاره به عملکرد 12 ماهه شرکت‌ها توضیح داد: سهامداران در انتظار انتشار گزارش عملکرد 12 ماهه شرکت‌ها و پیش‌بینی بودجه سال آینده هستند تا بر اساس آن اقدام به خرید و فروش سهم کنند.

فعال بازار سرمایه تصریح کرد: بنابراین منابع و نقدینگی سهامداران فعلا بلوکه شده به حساب خواهد آمد و نقدینگی وارده به بازار، کاهش خواهد یافت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در هر حال در شرایط کنونی بهترین اقدام ممکن از طرف سهامداران این است که با نگاه واقع بینانه نسبت به خرید و فروش سهام اقدام کنند و صرفا با افت و خیزهای شاخص و شرایط روز بازار سهام‌های مناسب را درگیر نوسانات نکنند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.