سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار ناحیه کوهستان منطقه یک خبرداد:

تجهیز توچال به فناوری تلویزیونی

شهردار ناحیه کوهستان منطقه یک گفت: توچال به فناوری تلویزیونی تجهیز می‌شود.

سیدمصطفی حاج آقامیر شهردار ناحیه یک کوهستان منطقه یک در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تجهیز توچال به فناوری تلویزیونی اظهار کرد: با همکاری شهرداری منطقه یک و مجوعه فرهنگی ورزشی توچال و به منظور ارائه تسهیلات مناسب و تسریع در امدادرسانی به شهروندان و گردشگران و اطلاع‌رسانی از وضعیت جوی ارتفاعات توچال یک دستگاه تلویزیون شهری در ورودی توچال نصب شد.  
 
وی در ادامه گفت: از طریق این سیستم، در زمینه‌های اطلاع‌رسانی اعلام وضعیت جوی و آب‌وهوایی کوهستان به صورت روزانه، اعلام وضعیت توپوگرافی و جغرافیایی و ریز متر ارتفاعات توچال و ایستگاه‌های بین راه اطلاعات لازم به کوهنوردان ارائه می‌شود. 

آقامیر تصریح کرد: یکی از کاربردهای این تلویزیون اعلام برنامه‌هاست به طوری که هرگونه جشنواره همایش طبیعی و زیست محیطی، پخش برنامه‌های تفریحی و گردشگری و کوهستانی و همچنین امداد و نجات در داخل و خارج از کشور و موارد دیگر به کوهنوردان اطلاع‌رسانی می‌شود.  
 
وی افزود: آگاهی از ایمنی، امنیت، بهداشت، سلامت گردشگران، اطلاع‌رسانی در زمینه‌های زیست محیطی و حفظ محیط طبیعی کوه، اعلام آمار حوادث کوهنوردی و هشدارهای لازم به گردشگران از دیگر برنامه‌های پخش شده از تلویزیون شهری است.
 
انتهای پیام/  
برچسب ها: توچال ، تلویزیون ، تجهیز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.