سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابوالفتحی:

کشتی ایران همیشه از قدرت های اصلی درجهان است/جام جهانی ملاک ارزیابی یک تیم نیست

سرمربی ایرانی تیم ملی کشتی فرنگی سوئد معقتد کشتی ایران تحت هر شرایطی از قدرت های بلامنازع در جهان است.

محمد ابوالفتحی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: درست است تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات جام جهانی نتوانست به فینال برسد و باید دیدار رده بندی را مقابل ترکیه برگزار کند اما هیچ چیز از ارزش های این تیم کم نمی شود چرا که 4 تن از نفرات اصلی خود را در اختیار نداشت.

وی تصریح کرد: تیم ایران نسبت به مسابقات جهانی 2014 که قهرمان شد تغییرات زیادی داشته و این جوانگرایی نشان از آن دارد که مسئولان فدراسیون و کادر فنی به دنبال موفقیت در بازی های المپیک 2016هستند.

ابوالفتحی در ادامه با بیان این که مسابقات جام جهانی به هیچ عنوان ملاک ارزیابی نیست اظهار داشت: به نظر من و همه کارشناسان در کشتی و یا سایر رشته ها عملکرد یک تیم را در مسابقات جهانی و سپس المپیک بررسی می کنند و سایر میدان ها صرفاً جنبه تدارکاتی و پشتوانه سازی دارد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی سوئد درباره وضعیت تیم خودش در جام جهانی نیز گفت: ما مثل ایران در کشتی دستمان پر نیست بلکه کشتی در سوئد استعداد های کمتری دارد و باید فقط چشم به تک چهره ها داشت،به همین دلیل و با وضعیت موجود می تواند گفت در مجموع عملکرد بدی در این مسابقات نداشتیم که در نهایت نیز به دیدار پنجم و ششمی رسیدیم و با همه قدرت تلاش می کنیم در مقابل مجارستان پیروز میدان شویم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، سوئد ، جام جهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.