سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله موحدی کرمانی:

امام کشور را از حلقوم آمریکا خارج کرد/ رمز امنیت وحدت است

امام جمعه موقت تهران گفت: امام کشور را از حلقوم آمریکا خارج کرد و سرنوشت مردم به دست خودشان رقم خورد و این باعث شد که مردم درباره کشور خود تصمیم بگیرند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، آیت الله موحدی کرمانی در مراسم بزرگذاشت شهادت آیت الله محلاتی که در مسجد حضرت ولی عصر(عج) شهرک شهید محلاتی برگزار شد اظهار داشت: جایگاه علما در جامعه ما برای مردم مشخص بوده و به همین دل ها با آن ها است.
 
وی ادامه داد: امام(ره) کشور را از حلقوم آمریکا خارج کرد و سرنوشت مردم به دست خودشان رقم خورد و این باعث شد که مردم درباره کشور خود تصمیم بگیرند.
 
آیت الله موحدی یادآور شد: علما به تعبیر امام معصوم ورثه انبیا هستند و حجت حضرت مهدی (عج) و سیاست گذار جامعه تلقی می شوند و آن عالمی که مورد توجه حضرت بقیت الله(عج) بوده باید اهل سیاست باشد.
 
امام جمعه موقت تهران با اشاره به این که متاسفانه این گونه تبلیغ شده که علما نباید با سیاست کاری داشته باشند اظهار داشت: در مواردی مثل انتخابات چشم مردم به عالم است و خوشبختانه مردم بیشترین اقبال را به علما دارند.
 
وی با بیان اهمیت نقش علما در دفاع از مستکبرین و ایجاد مدافع پروری و تشویق مردم به دفاع در برابر مستکبرین افزود: ما 8 سال دفاع مقدس را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و صدام و حکومتش ساقط شد اما نباید اشتباه کنیم که دیگر برنامه دفاعی وجود ندارد و باید پیوسته دفاع کنیم.
 
آیت الله موحدی تاکید کرد: مسئولین باید به فکر باشند و آن ها مخاطب هستند و ماهواره ها که بیشتر از نصف خانه ها رسیده و کنسرت های خطرناک مفسد و کثیف و آلوده و هنرمندان بد سابقه نباید در جامعه یافت شود و در نمایشگاه های کتاب نباید کتاب های الحادی دیده شود و این ها گناهان بزرگی است.
 
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: چرا مسئولین به هشدارهای مقام معظم رهبری توجه نمی کنند و فقط شعار ولایت فقیه می دهند و علما به فکر هستند و دلسوزانه برخورد می کنند.
 
وی با اشاره به شهادت شهید بهشتی گفت: شهید بهشتی خصلتی که داشته خوش بینی به عناصر متظاهر و منافق بود و امنیت حزب را کاملاً به کلاهی می سپرد و کلاهی بمب گذاشت و بمب در حزب منفجر و 72 نفر کشته شدند.
 
آیت الله موحدی با اشاره به اهمیت نظارت مسئولین و آگاهی آن ها افزود: اگر نظارت مورد توجه قرار بگیرد خیانت 3 هزار میلیاردی که یک دزدی کلان در روز روشن است اتفاق نمی افتد و باید نظارت جدی صورت بگیرد.
 
امام جمعه موقت تهران با برشمردن خصوصیات ویژه شهید محلاتی و فعالیت های او در جبهه های حق علیه باطل تاکید کرد: شهید محلاتی زمانی که برای سرکشی به جبهه ها عازم شد توسط هواپیمای (صدامیان) مورد هدف قرار گرفت و شهید محلاتی ولایی و ولایت مدار بود.
 
وی با اشاره به نقش علما در تاریخ معاصر در مبارزه با ظلم، استبداد واستکبار تاکید کرد: میرزای شیرازی در مبارزه با انگلیس نقش آفرینی کرد و وقتی لیبی توسط ایتالیا اشغال شد آیت الله خراسانی مازندرانی حکم جهاد دادن و سید عبدالحسین لاری در لارستان حکم جهاد با انگلیس را در سال 1914 صادر کرد.

آیت الله موحدی با اشاره به گرایش مردم به علما تاکید کرد: مقام معظم رهبری ی از مهم ترین و بارزترین علما هستند که در منطقه ای که داعشی های کثیف به سر می برند که انسان مبهوت اقدامات آن ها می شود اما کشور ایران در منطقه ناامن ( منطقه غرب آسیا) در امنیت کامل به سر می برد و این نشان تدابیر مقام معظم رهبری، توانمندی نیروهای مسلح و تلاش ملت ایران و ولایت مداری ملت دارد.
 
امام جمعه موقت تهران در پایان با اشاره به نقش دشمن در اختلاف اندازی خاطر نشان کرد: رمز امنیت، وحدت بوده و رهبری در این زمینه رهنمودها و تاکیداتی داشته اند.
 
انتهای پیام/    
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.